Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bør russefeiringen i dagens form avskaffes?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-16, 17:19   #11
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bør russefeiringen i dagens form avskaffes?

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Vi har har hatt russ i år. I Oslo. Noen kvelder på Tryvann med t-bane, noen russekroer, russedress og russekort. Mye moro! Helt overkommelig, og jeg har ikke hørt noe om kjipe utvelgelsesprosesser e.l. Så, det går an å være russ på en helt ok måte!

Kjipe utvelgelsesprosesser er det her, bl.a. neste års russ that is. Datteren min melde seg ut i slutten av første, eller begynnelsen av andre. Tidligere i mai hadde hun besøk av ei venninne fra Stavanger. Hun var med på skolen og var sjokkert. Det var kun penger, status og sex det gikk i. Og det stemmer blant en stor del av det trinnet. Det er jenter med pengesterke foreldre (typ veldig pengesterke) og de flyr rundt som en gjeng bortskjemte divaer. Jeg var en periode bekymret for jenta mi, om hun skulle ble en del av de, men etter en lang periode som nøytral meldte hun seg helt ut. Jeg er skikkelig stolt av henne, det krever litt guts å gjøre det og stå i det. Og som eneste i venninnegjengen som faktisk ikke er med på buss. Jeg håper og tror hun kommer styrket ut av det, og får en fin russetid likevel.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:24.