Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-06, 23:09   #1
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Nenne;

Det er forøvrig også en grunn til at man faktisk (uansett hvor utålmodig man er), bør vente til sjokoladekaker er kalde, eller i det minste lunkne, før man har på glasur.....*erfaring*

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 00:45   #2
Siggi
håpløs

Siggi sin avatar

Siggi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Nenne;

Det er forøvrig også en grunn til at man faktisk (uansett hvor utålmodig man er), bør vente til sjokoladekaker er kalde, eller i det minste lunkne, før man har på glasur.....*erfaring*

Å? skjønner ikke hvorfor

Siggi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 02:17   #3
Mille
Sånn passe snill

Mille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved siden av kvadrat
Mille har et hav av muligheter foran seg
Standard

For en ustyrtelig morsom tråd!

Kan informere de som ikke vet det, sukker i fårikålen ikke smaker så veldig godt. Seigt blir det og.

Gammel 09-10-06, 12:26   #4
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mille, her.

For en ustyrtelig morsom tråd!

Kan informere de som ikke vet det, sukker i fårikålen ikke smaker så veldig godt. Seigt blir det og.

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 15:06   #5
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en herlig tråd!

Jeg har dessverre sletta mobilbildet av min akk så gode, men akk så mislykka suksessterte.

Kokken her i huset er mann. Så da han var borte ei helg bestemte jeg meg for å slå meg løs på kjøkkenet. Jeg elsker eggekrem, men noen ganger kan det bli litt for meget. Den noe flate kaka ble satt på frysebokslokket til avkjøling (logisk?), og noen timer seinere fløt det et gult hav rundt kakefatet.

Det var bare å hente skeia.

Den første romantiske middagen jeg og gemalen delte var riktig så romantisk, inntil vi skulle ordne desserten. Sjokoladepudding og vaniljesaus (vi har blitt litt mer avanserte med årene). Frem med puddingpakken, jeg klippet et lite hull - og klemte i vei.

Det som lå på tallerken ga helt andre assosiasjoner.

Gammel 09-10-06, 15:27   #6
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan lage smør. Det er bare å glemme at man holdt på å piske krem til bløtkake.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 21:14   #7
Mille
Sånn passe snill

Mille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved siden av kvadrat
Mille har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg kan lage smør. Det er bare å glemme at man holdt på å piske krem til bløtkake.

Den har jeg og prøvd, men smøret mitt ble blågrønt etter en liten podes lek med konditorfarger.

Gammel 10-10-06, 00:16   #8
Siggi
håpløs

Siggi sin avatar

Siggi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

da er vi to

Siggi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 09:24   #9
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var forøvrig viden kjent da jeg studerte for å svi rundstykker.
Mine kjære samboere skjønte heldigvis fort tegningen og passet på maten for meg ...

Svar

Emneord
kjøkkenfadeser, klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:12.