Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-06, 20:06   #11
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Ååå, nå har jeg ledd godt! Jeg viste LilleLeos pizzasnurrer til mannen min, han hold på å knekke sammen av latter!

Jeg tror jeg må ha fortrengt mattabbene mine for det verste jeg husker på i farta er ei kake som vi glemte å spise!
Det var da jeg var ung og stormforelska. Jeg hadde laga ei ostekake til kjæresten (nå mannen) min skulle komme på helgebesøk. Vi bodde langt fra hverandre og var sikkert fryktelig opptatt med å kikke hverandre dypt inn i øynene. Ihvertfall glemte vi kaka som sto i kjøleskapet. Vi må ha levd på luft og kjærlighet, for vi burde ha sett den da vi åpna skapet...

mina er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
kjøkkenfadeser, klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.