Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Denne bloggen... Hva tenker du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-12, 03:09   #10
heg_ols
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2012
heg_ols har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Najade, her.

Åh, jeg kjenner jeg får så piggene ut. Han får sikkert en annen person til å ta inn pengene på konto, slik at han kan få pengene kontant (og sporløst) til seg.

) Ja det er opprettet en konto for Pappa Tilto og familien hans for å hjelpe de for at de skal få en anstendig jul som mulig.

2) NEI han får ingen kontanter rett i henda. Dette er en konto som er opprettet for å handle inn mat og for at barna skal få julegaver. Ikke noe annet enn det. Så kontanter får han ikke rett i nevene.

3) Jeg lurer faktisk på hvordan dere kan sitte her å dømme folk dere ikke kjenner i det hele tatt. Det virker jo som om dere vet alt om denne familien og det gjør dere faktisk IKKE.

4) Mannen og familien hans sliter nok utenom at dere skal sitte her å rakke ned på de. Om dere ikke bryr dere om bloggen hans så er jo det helt greit det er heller ingen som tvinger dere til å lese den. Og om dere tror at det er bare å gå på NAV å få penger for å klare å overleve så håper jeg virkelig at du ikke noengang kommer til å havne der... for da ser du virkelig hvor vanskelig livet kan være om alt går imot deg!!!!

heg_ols er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:44.