Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Denne bloggen... Hva tenker du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-12, 21:30   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Jeg synes ikke akkurat det sender så veldig greie signaler å kikke nedover nesa fra sin vellykkede, høye hest og snakke negativt om denne fyren som åpenbart er i en relativt kjip situasjon, heller.
Uansett hvorfor han er der han er, eller hvor dum han har vært for å si det sånn, er det ikke greit å gjenge seg sammen og snakke ned til folk. Er nå min mening.

"Det er da greit å bo i en campinghytte"? Ja? Hvor mange av dere har bodd i en campinghytte midtvinters med små barn egentlig, feiret jul der? Hatt det som eneste bomulighet i det som kan se ut som en uendelig tid framover? Ikke så mange tror jeg. Kan godt hende det er ok, men jeg kan vel heller tenke meg at det ikke er så ok også. Jeg synes egentlig løsningen med å bo hos venner og familie da høres mer løsningsorientert ut for familien, og som - må man anta - ikke koster staten noe.

At fyren klager over ting og rettigheter og norge verdens rikeste land, og tigger penger på nett og skriver om det i en blogg. Jaja, neinei. Det har litt med stil og type og form og personlige grenser å gjøre. Jeg kan godt forstå man misliker formen.
Men det gjør det ikke noe mer ok å være ekkel med en fyr og en familie i en åpenbart vanskelig situasjon altså. Hva slags signaler sender det egentlig.

Sist redigert av m^2 : 12-12-12 kl 22:28.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:52.