Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Denne bloggen... Hva tenker du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-12, 11:12   #321
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Nå har han gått med den samme boxershortsen i flere dager, han har en inngrodd negl han ikke går til legen med(æsj, den er kvlam, altså) og det aller verste er at jeg tror han pleier å plukke seg i nesa og spiser det!

Jadda. Mannen er nok et troll på bloggen sin, og på FB. Men nå synes jeg vi går litt fo langt i heksejakten på ham.

Gammel 29-11-12, 11:16   #322
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ble han ikke kastet ut fordi de ikke betalte husleie? Kan jo hende de har hatt inne annonsen tidligere, men bare endret i går sånn at det ikke er noe synlig navn og telefonnummer, bare epost siden han la annonnsen så offentlig nå på FB siden sin. Men ikke akkurat god tid til å finne seg noe nytt da når de må flytte i morgen. Virker nå fryktelig korttenkt. Han vil vel at noen skal komme opp med et sted de kan bo gratis eller noe.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-12, 11:51   #323
Koko
Erfaren

Koko sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Ble han ikke kastet ut fordi de ikke betalte husleie? Kan jo hende de har hatt inne annonsen tidligere, men bare endret i går sånn at det ikke er noe synlig navn og telefonnummer, bare epost siden han la annonnsen så offentlig nå på FB siden sin. Men ikke akkurat god tid til å finne seg noe nytt da når de må flytte i morgen. Virker nå fryktelig korttenkt. Han vil vel at noen skal komme opp med et sted de kan bo gratis eller noe.

Det lå en annonse ute i september på rubrikk, så de har nok prøvd. Det som var rart var at de søkte etter leilighet til 3 og det står han har to barn på fb.

Jeg er forøvrig enig med Nabojenta i at det ikke er nødvendig å dra dette noe lenger. Det er tydeligvis en reell person (om enn med dårlig dømmekraft) og dette er et åpent forum.

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-12, 12:07   #324
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Koko, her.

Det lå en annonse ute i september på rubrikk, så de har nok prøvd. Det som var rart var at de søkte etter leilighet til 3 og det står han har to barn på fb.

.

Men det kan jo ikke være samme person?
Netopp fordi de er 4 og ikke minst så var de jo ikke kastet ut i september.

Gammel 29-11-12, 12:58   #325
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig med Nabojenta og Koko. Selv om det han skriver kanskje er tull er han en reell person.
I beste fall kynisk, i verste fall har han problemer. (eller omvendt, alt ettersom hvordan man ser det)

Jeg synes vi kan slutte å henge han ut, åpent forum og alt Jeg skriver vi for jeg var med på diskusjonen jeg og, men slettet innleggene igjen.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-12, 13:13   #326
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Enig med Nabojenta og Koko. Selv om det han skriver kanskje er tull er han en reell person.
I beste fall kynisk, i verste fall har han problemer. (eller omvendt, alt ettersom hvordan man ser det)

Jeg synes vi kan slutte å henge han ut, åpent forum og alt Jeg skriver vi for jeg var med på diskusjonen jeg og, men slettet innleggene igjen.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-12, 14:03   #327
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flott forumjustis.

Gammel 29-11-12, 19:11   #328
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Nå har han gått med den samme boxershortsen i flere dager, han har en inngrodd negl han ikke går til legen med(æsj, den er kvlam, altså) og det aller verste er at jeg tror han pleier å plukke seg i nesa og spiser det!

Jadda. Mannen er nok et troll på bloggen sin, og på FB. Men nå synes jeg vi går litt fo langt i heksejakten på ham.

Jeg er litt enig med Nabojenta, kjenner jeg.

Gammel 05-12-12, 10:00   #329
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Leser i lokalavisen i dag, at et privat initiativ i forbindelse med julen, har sendt penger til pappatil02, etter å ha lest bloggen hans. I tillegg skal det sendes et gavekort på mat før jul. Jeg antar at disse ikke er de eneste som har sendt penger eller gaver, og selvom jeg selvsagt unner ungene hans en tur på kino (som det sto at pengene hadde gått til) så kan jeg ikke fri meg fra å tenke at det hadde gagnet bedre og flere hvis vi hadde gitt til organisasjoner og velfungerende systemer, fremfor impulsive kampanjer og enkeltpersoner.

Det blir så skeivt på et vis, de som roper høyest er jo ikke alltid de som har størst behov.

Gammel 05-12-12, 10:48   #330
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er enig at det er bedre om organisasjoner får penger/midler til å fordele til de som trenger det. Jeg tror ikke at de som har det verst og trenger det mest er de som roper høyest. Dette med tanke på at fattigdom er veldig tabu i Norge.

Gammel 05-12-12, 20:46   #331
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Har han lukket bloggen eller noe?
Når jeg går inn dit på home er siste innlegg fra 24.nov men leste nå på fb at han er på sykehus, noen spør om han er syk og andre spør om de ikke leser bloggen..
Edit: Mulig de/jeg missforsto..

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 20:48   #332
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av -Nj-, her.

Har han lukket bloggen eller noe?
Når jeg går inn dit på home er siste innlegg fra 24.nov men leste nå på fb at han er på sykehus, noen spør om han er syk og andre spør om de ikke leser bloggen..
Edit: Mulig de/jeg missforsto..

Neida han skriver jo i bloggen at han er syk og venter på noen operasjoner.
Husker ikke helt hvilke innlegg, men det sto i en av de gamle innleggene der.

Gammel 05-12-12, 20:56   #333
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Ja, men den operasjonen fikk han jo ikke enda.
Anyway.. Er ikke egentlig viktig hehe

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 20:58   #334
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av -Nj-, her.

Ja, men den operasjonen fikk han jo ikke enda.
Anyway.. Er ikke egentlig viktig hehe

Nei jeg tror vel dette var noe helt nytt som plutselig dukka opp.

Gammel 12-12-12, 02:21   #335
pappatil2
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2012
pappatil2 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kan jo være en ide å spørre bloggeren om hva som er meningen med bloggen før dere lager deres egne konspirasjonsteorier her inne. Jeg har en e-post adresse dere kan kontakte meg på hvis dere lurer på noe. Kan være lurt å sjekke fakta før man dømmer andre.

pappatil2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 02:30   #336
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av pappatil2, her.

Kan jo være en ide å spørre bloggeren om hva som er meningen med bloggen før dere lager deres egne konspirasjonsteorier her inne. Jeg har en e-post adresse dere kan kontakte meg på hvis dere lurer på noe. Kan være lurt å sjekke fakta før man dømmer andre.

Og da skal vi selvsagt bli presentert for den uhildede sannhet.

Sist redigert av Vianne Rocher : 14-12-12 kl 16:51.
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 03:02   #337
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Jaggu fant pappa tilto veien inn her å gitt
Vælkommen.

Gammel 12-12-12, 10:01   #338
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å Google seg selv på nettet er alltid spennende, og det kan jo ikke være noen bombe at bloggen om å være "fattig i verdens rikeste land" kommenteres også i ulike fora på nettet.

Pappatil02: uavhengig om du skriver i blogg eller fra en anonym mailadresse, så er jeg ganske sikker på at innleggene her inne står fast.

Gammel 12-12-12, 10:05   #339
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

.

Pappatil02: uavhengig om du skriver i blogg eller fra en anonym mailadresse, så er jeg ganske sikker på at innleggene her inne står fast.

Enig.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 12:58   #340
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Enig.

Jepp

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:14.