Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg har blitt en kollektiv-bølle!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-12, 10:55   #14
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har blitt en kollektiv-bølle!

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jeg hadde trengt en sånn i fjor vinter. Jeg tar trikken hjem fra like ved en videregående skole, og har lært meg å stille meg fremst på perrongen før trikken kommer for å få plass. Hjelper det? Nei. Så snart trikken kommer, stimer en gjeng fjortiser forbi meg og okkuperer alle barnevognplassene, så jeg må vente på neste trikk. Og jeg kan ikke ta 17, jeg må vente på nr. 18, da jeg skal et godt stykke rett frem fra Jernbanetorget. Neste 18-trikk kommer, og hva skjer? Jo, da har det kommet til en ny pulje ungdommer som presser seg forbi meg og vogna, så jeg må vente på neste etter der igjen. Med en sulten og trøtt toåring. I snøvær.
Heldigvis har vi sluttet med vogn nå, så det er marginalt lettere å komme med. Det er slett ikke sikkert vi får sitteplass, dog.

Det du gjør da, er å si at de må hjelpe deg med vogna. Når jeg skal ha vogn på trikk får de som har satt seg på barnevognplassene vær så god å flytte seg. Jeg sier i fra.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:28.