Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-12, 11:43   #11
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Koko, her.

Får ikke prikket deg Darth, men helt enig med deg. Får litt vond smak i munnen. Den nedlatende tonen gjelder ikke bare ovenfor den utestengte brukeren, men også ovenfor de som støtter denne og stiller spørsmålstegn ved hvordan denne prosessen er gjennomført.

Jeg føler ikke at det er noen nedlatende tone her ovenfor noen (ikke nicket) egentlig. Men jeg tror at mange er litt lei av hele saken.
Oppsummert:
Utestengt bruker (A) er (u)venner med moderator (B). Det deles informasjon som A mener B har fått vite gjennom sin rolle som moderator. B sier at informasjonen kommer fra RL og ikke forum. Forumledelsen sier de ikke mener det er gjort noe overtramp av rollen som moderator, men innrømmer at saken kanskje ikke har vært håndtert optimal. Saken kan ikke diskuteres offentlig, fordi alle (meg inkludert) ikke kan få all informasjon.
At noen (fortsatt ikke nicket) føler seg forbigått, trakket på og er uenig med det som har blitt gjort. Javel. Jeg forstår det. Men jeg kan da ikke se at noen bevisst mobber eller trakasserer andre her. Man har bare gått lei av å diskutere en sak man ikke kan diskutere. Jeg liker den utestengte brukeren godt, jeg liker sikkert moderatoren godt også, jeg aner ikke hvem det er, men alle som er oppført som moderatorer på listen anser jeg som greie forumdeltagere. Jeg liker FP, jeg liker motsetningene, jeg liker diskusjonene. Jeg liker at man prøver å snu en kjip og surmaget tråd til fjas og moro.

Mex er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:51.