|
|
#741 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takk for megJeg skjønner ikke helt, var ikke saken mellom utestengt bruker og en moderator? Hvor kommer Kie og tredjeoersoner inn? :forvirret:
|
|
#742 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Takk for meg
Men det er helt greit det og fint at du sier fra.
|
|
#743 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Saken er jo at moderator angivelig har baksnakket / delt fortrolige opplysninger om folk, og da antar jeg at tredjepersonene er de som er omtalt.
|
|
|
#744 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg trodde det var utestengt bruker som var omtalt. Så nå skjønner jeg mindre enn jeg trodde at jeg gjorde. Ting er enda mer uklar på en måte. Jeg kjenner ikke sakens egentlige kjerne, har kun lest tråder og infoen fra admin. |
|
|
|
|
#745 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Takk for megDet var angivelig diverse tredjepersoner. Og utestengt bruker var redd for at det da også kunne gjelde henne. Samt at hun ønsket å si fra om denne "praksisen". Slik har jeg tolket det.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 13-11-12 kl 23:11. |
|
|
|
|
#747 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#748 |
|
Medlem siden: Sep 2007
|
|
|
|
|
#749 |
|
villende
|
Sv: Takk for megJeg syns det er ganske viktig å presisere at jeg tror de aller færreste som blir igjen her forventer at man skal ta parti mot noen som helst for å fortsette å være her. Jeg tror til og med det er helt greit å være skikkelig uenig med ledelsen og fortsette å være her. Det er til og med lov til å være på andre forum OG være på FP samtidig. Det er jo det fine med å være på forum - man er ikke utro selv om man henger med hundre forskjellige forum samtidig (man har bare enten veldig god tid eller er en veldig dårlig arbeidstaker...) |
|
|
|
|
#750 |
|
www.bomulls.no
|
|
|
#752 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Takk for megKie.
|
|
#754 |
|
nye muligheter
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wanna hang?
|
|
#755 |
|
nye muligheter
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg håper virkelig du kan legge den følelsen bak deg når denne tråden dør ut, Kie. Du beriker dette forumet.
|
|
#756 |
|
weird
Sv: Takk for megJeg vil presisere at det eneste jeg kan vite 100% sikkert er at ting delt et sted dukket opp igjen et annet sted. Ledsaget av noen usannheter. Hvem, hva og hvordan kan jeg ikke påstå noe om med sikkerhet. Og det er i grunnen ikke så viktig for meg. Folk er folk og folk trår feil. Jeg kan ikke komme på en eneste en jeg ikke ville ha tilgitt på sekundet om jeg ble bedt om det og jeg kan ikke komme på en eneste som jeg tror vil meg vondt.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
#757 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Takk for megAlle sier de savner den utestengte!!! Hvem i huleste er det? Er det voldemort siden ingen vil nevne nick....? *frustrert* kan jo hende jeg og savner! Uten at jeg vet om det!!!
|
|
#759 |
|
Signerer |
|
|
|