|
|
#681 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Takk for meg
Enten går det bra, eller så går det over. Sist redigert av Nessie : 13-11-12 kl 11:13. |
|
|
|
|
#682 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt enig! Dette gir meg en skikkelig ekkel følelse av mobbing og har definitivt ikke bedret synet mitt på deler av forumet for å si det sånn. Sist redigert av torsk : 13-11-12 kl 11:18. |
|
|
|
|
#683 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Hvor er mobbingen?
|
|
#684 |
|
<*(((<
|
Sv: Takk for megJeg har endret et par innlegg i denne tråden fra 09:42 og utover, hvor jeg har fjernet omtale av den utestengte brukerens tidligere nick. Brukeren har tidligere bedt oss fjerne bruk av nicket fra informasjonstråden om utestengning, så vi går ut fra at å unngå direkte identifisering er ønskelig videre også.
|
|
#685 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takk for megFor en tråd! |
|
|
|
|
#686 |
|
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takk for meg1385 er jeg.. Det er et godt stykke unna Mayflowere ja, men ikke så ille som jeg trodde. Kanskje jeg kom sammen med Wright brødrene? |
|
|
|
|
#687 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Får ikke prikket deg Darth, men helt enig med deg. Får litt vond smak i munnen. Den nedlatende tonen gjelder ikke bare ovenfor den utestengte brukeren, men også ovenfor de som støtter denne og stiller spørsmålstegn ved hvordan denne prosessen er gjennomført.
|
|
#688 |
|
Fola Blakken
|
Jeg syns det harseleres med hele forumet, jeg. Vi prøver å komme videre, og gjør narr av selve forumtilværelsen, av hvordan FP ble opprettet og av forumkrangling og avsporing og fjasing. Skikkelig metatråd. Er det fjasing med "nytt forum" du syns er nedlatende? Jeg syns det er morsomt at historien gjentar seg på sett og vis, og så fleiper vi med hverandre, ikke bare med "de som støtter" den utestengte, de fleste gir jo uttrykk for at en sak sikkert har flere sider enn det som blir presentert av de som er direkte part i saken. Som m^2 sier, så går det an å ha to tanker i hodet samtidig, og det tror jeg de fleste har. (Og så begynner de to tankene å fleipe med hverandre, og så har du det gående.)
|
|
|
#689 |
|
Tidsklemma
|
Jeg føler ikke at det er noen nedlatende tone her ovenfor noen (ikke nicket) egentlig. Men jeg tror at mange er litt lei av hele saken.
|
|
|
#690 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Jeg synes egentlig den nedlatende tonen har vært gjeldene i flere av trådene som har omhandlet utestengt bruker og de som har valgt å takke for seg som et resultat av dette. Og de som har forsøkt å få en klarhet i hva som faktisk har skjedd.
|
|
#691 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Takk for megSom sylfersk FPer er jeg høyst ukvalifisert til å mene noe her, men likevel, det Mex sier
|
|
#692 |
|
Drømmer
|
Prikket for deg jeg. |
|
|
|
|
#693 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Det har du, det står jo her:
![]() Heretter skal jeg lese alt på forumet med disse, det er bare sånn man får vite hva som foregår. ![]() ![]()
|
|
#694 |
|
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Veldig enig!
|
|
#695 |
|
Erfaren nok
|
Litt av problemet er jo at det er umulig å få klarhet. Fordi det er en 3.person innblandet her, og da blir det litt sånn halveis det hele. Og litt mitt ord mot ditt. Så jeg tror på en måte at uansett hvor mye man hadde diskutert dette, så ville vi aldri kommet i «mål» informasjonsmessig. Og dette har jo gått igjen i flere tråder, og de fleste trådene har gått over i fjas til slutt. For det er liksom ikke et svar å sette to strek under.
|
|
#697 |
|
Borte
|
Sv: Takk for megFjasingen er et forsøk på, nok en gang, å gå videre med normal forumbruk. Ikke latterliggjøring av de som velger å forlate forumet. Iallefall for min del. Saken står som den står og det blir ingen annen løsning. Det tjener ikke til noe å riste og rive i forumet i uke etter uke, det er som det er.
|
|
#698 |
|
kamerat
|
Sv: Takk for megJeg synes vi burde få lov til å gå videre nå, med god margin. Jeg er møkk piss drittlei. Som moderator og privatbruker.
|
|
#699 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Fjasingen er det aller, aller besteste med FP. Det har aldri vært nedlatende, og er det ikke nå heller.
|
|
#700 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Takk for megHvis man finner denne tråden nedlatende, så kan jeg ikke skjønne annet at man føler på noen mindreverdskomplekser, eller har litt tungt for å skjønne at det at folk ikke legger seg flate for beskyldninger, ikke betyr at de er arrogante eller ignorante, bare at de er i stand til å stå for det de mener. |
|
|
![]() |
|
|