Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-12, 22:03   #361
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Drammeprinsen, det du sier er ikke sant, og det du driver med, er destruktiv spamming.

Om det han ikke sier er sant, noe jeg ikke aner.

Er det slik at en kan forvente at moderatorer, som en ikke kan ignorere, eller nekte adgang har en viss grad av taushetsplikt og at brudd på dette gir konsekvenser.

Jeg ville forvente det om moderatorer skal ha tillit?

Eller er vennskapsbånd blitt så sterke at det er overordnet?

Maz er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:05   #362
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Nå synes jeg vi skal ta oss sammen og slutte å snakke dritt om en bruker vi har vært på forum med i mange år. Hun var privat av seg, hun har delt mye mer enn man skulle ha trodd her på forum og har nok vært ekstra var på om det ble misbrukt - men hun har vært høyt respektert i mange år. Dette er helt sikkert ikke lett for henne, og vi som er igjen bør huske alle de gode tingene denne brukeren har bidratt med og ikke bare huske den ugreie exiten.

Jeg er lei meg for alle som drar og håper det ikke blir flere nå. Jeg setter veldig stor pris på dette forumet.

Gammel 12-11-12, 22:05   #363
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Dette begynner nå å bli virkelig smakløst og retthaversk. Jeg synes det er hovedsakelig "de som er igjen" som forsøker å ødelegge forumet nå, og det overrasker meg, og gjør meg trist.

Balanse er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:07   #364
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Dette begynner nå å bli virkelig smakløst og retthaversk. Jeg synes det er hovedsakelig "de som er igjen" som forsøker å ødelegge forumet nå, og det overrasker meg, og gjør meg trist.

Det synes ikke jeg. All den tid Drammeprinsen fortsetter som talerøret.

Gammel 12-11-12, 22:09   #365
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil gjerne gjenta oppfordringen om å slutte å diskutere den utestengte brukeren. Uansett standpunkt, parti, side, skyttergrav, whatever.

Toffskij, moderator

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:09   #366
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva legger du til grunn for dette?

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:10   #367
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg vil gjerne gjenta oppfordringen om å slutte å diskutere den utestengte brukeren. Uansett standpunkt, parti, side, skyttergrav, whatever.

Toffskij, moderator

Ok.

Gammel 12-11-12, 22:11   #368
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Poenget her er vel at det er ingen av moderatorene med moderatorhatten på har sittet og diskutert sensitive opplysninger de har tilegnet seg som moderatorer. Poenget her er at folk treffes. Folk snakker. Folk drikker kaffe hos hverandre. Folk fester sammen. Er det noen på dette forumet som med hånden på hjertet kan si at de aldri har diskutert noe som har foregått på forumet med andre medforumister på privaten?

Jeg sier ikke at det er greit, men jeg sier det er en forskjell.

Gammel 12-11-12, 22:12   #369
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg er enig, men kanskje ikke med deg? Jeg synes flere (eller mange av de) som ikke vet hva det snakkes om/eller bare gir generelt beng, oppfører seg helt forkastelig. Vi snakker himling, "get over it"-kommentarer og andre spydige og nedlatende kommentarer i et forsøk på å legge munnkurv på partene. Er saken uinteressante og your mind made up, så finn på noe annet da. Jeg skjønner mer enn nok behovet for å "få det ut" :btdt:.

Jeg synes det er trist alt det som skjer nå, men er man ikke med på notene eller vet hva det dreier seg om, ser jeg virkelig ikke poenget med å forsøple tråden med alle disse nedlatende og bastante meningene om hva andre skal og ikke skal føle, bør eller ikke bør gjøre. :skjønnerikkepoenget:

Jeg hadde tenkt å holde meg unna denne tråden men klarte visst ikke å la være.

Jeg synes at vi som ikke aner hva denne konflikten går i annet enn HPs oppklarende innlegg og de subtile hintene som gis i tråd etter tråd her også må få lov å si hva vi mener, vi er faktiske medlemmer av dette forumet vi også.
For meg som er helt blank på forhistorien her fremstår den utmeldte og hennes støttegruppe som et gjeng med dramatiske fjortiser som stadig drar frem dette for å holde det varmt og paranoiaen godt i livet, og det forsurer og forøpler forumet, og har gjort det i flere uker.
Når det himles litt og sies at get over it tror jeg det handler om at vi vil ha et velfungerende forum tilbake, ikke en fattig kopi av 7. trinn på en ungdomsskole.

Siden forumet har folk som driver det og da faktisk setter regler og standarder foreslår jeg at man enten lever med det eller bestemmer seg for at man ikke gjør det, men er voksen nok til å la de tusenvis av forumbrukerne som vil ha ro og orden igjen faktisk få det, og slutter med denne tilbakevendende opphausingen.

Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:13   #370
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Presiserer: Er det noen på dette forumet som med hånden på hjertet kan si at de aldri har diskutert noe som har foregått på forumet med andre medforumister på privaten - all den tid de har omgåttes medforumister på privaten?

Gammel 12-11-12, 22:14   #371
Maz
Pauset

Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Hvorfor er dette å "ødelegge forumet".

Slik jeg tolket det som kommer frem her, og ikke har blitt svart på om det er rett tolkning av annet enn drammeprinsen. Så synes jeg det er legitime spørsmål.

Det berører ikke meg for jeg er uansett for åpen, men jeg er glad jeg ikke har brukt bloggen og innbildt meg at det skjermet meg.

Maz er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:14   #372
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hva legger du til grunn for dette?

Jeg vet ikke om jeg orker å forklare via den lille htc-en min. Det er vanskelig å få sammenhenger frem, og omstendelig å skrive, for ikke å snakke om umulig å få sjekket hva man selv poster ved mer enn en setning.

Maz, jeg forstår ikke innlegget ditt?

Balanse er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:16   #373
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Godt sagt, Nextlife! Det som skjer her no er jo at gammalt grums blir dratt opp igjen av ektemenn og støtteapparat. Kan ikkje dokke berre respektere at vi som er her har tillit til forumleiinga og kjem til å bli her? Vi orke ikkje høyre meir gnål så tei tåta!

Gammel 12-11-12, 22:17   #374
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg må le Jeg skjønner at jeg sikkert er nokså alene om det men Gud hjelpe meg rett dette har jo bikket over fra drama til parodi for lenge, lenge siden..

Ulvefar; Jeg tipper forumledelsen er passe irritert på den gjeldene moderatoren for alt trøbbelet hun har rotet dem opp i, mulig jeg tar feil men jeg tror uansett ikke at dette kommer frem i plenum med det første.

Apple; Han er jo en prins.

Shit happens, si noen stygge ord og legg det bak dere. Om man skal begynne å fordele skyld så er det sikkert nok av gråsoner å ta av i denne saken som i så mange andre..

Gammel 12-11-12, 22:17   #375
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Siden forumet har folk som driver det og da faktisk setter regler og standarder foreslår jeg at man enten lever med det eller bestemmer seg for at man ikke gjør det, men er voksen nok til å la de tusenvis av forumbrukerne som vil ha ro og orden igjen faktisk få det, og slutter med denne tilbakevendende opphausingen.

Jeg siterer deg litt urettmessig nå, men du beveger deg innpå noe jeg har tenkt litt på, men slitt med å formulere. For mange som har vært lenge på fp er dette en litt fremmed tankegang tror jeg. FP har vært et forum med internjustis og hvor man knaptnok har husket hvem som er moderatorer og ikke. Plutselig har man en situasjon der den store hopen ikke skjønner hva som skjer og ledelsen står sammen som en samlet ledergruppe som ikke kan eller vil dele alt med resten. Det er en uvant situasjon.

Gammel 12-11-12, 22:18   #376
Maz
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Godt sagt, Nextlife! Det som skjer her no er jo at gammalt grums blir dratt opp igjen av ektemenn og støtteapparat. Kan ikkje dokke berre respektere at vi som er her har tillit til forumleiinga og kjem til å bli her? Vi orke ikkje høyre meir gnål så tei tåta!

Snakk for deg selv, jeg har ikke blind tillit til noen. HPs tråd forvirret meg om mulig mere.

Maz er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:21   #377
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Snakk for deg selv, jeg har ikke blind tillit til noen. HPs tråd forvirret meg om mulig mere.

Blind tillit? Det høyres fordummende ut. Bakgrunnen for at eg skreiv det eg skreiv er rett og slett at desse rundene var så heftige for en måned sida og så fekk vi ro igjen. Da tolke eg det dit at dei som er her VIL vere her. Å gulpe opp igjen dette med ujevne mellomrom er i mine auer barnslig. For kva i all verda er agendaen?

Gammel 12-11-12, 22:21   #378
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Og jeg lurer fremdeles på om noen admin-ere kan bekrefte at utestengelsen er på livstid, eller om informasjon om dette er noe man mener er klassifisert.

HVIS utestengelsen er på livstid: Er det noe brukeren kan gjøre for å komme tilbake igjen?

(Vil fremdeles sitte i ring og holde hender.)

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:24   #379
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Ok, kan man sette advarseltegn på alle tråder som skal omfatte dette grumset nå fremover så jeg slipper å gå inn å lese dem. For det første er jeg nysgjerrig av natur og skjønner ikke noe og for det andre så blir jeg deppa av all kranglingen.

(Setter seg ned og holder hender med Lille meg)

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:26   #380
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Enig i den. Jeg stoler verken mer eller mindre på forumledelsen her inne enn andre steder -verken før eller nå. De gjør helt sikkert like mange teite ting som alle andre.
Men denne tåkelagte kranglingen om alle unevnlige både folk og saker er fjortis.
Internett er internett. Deal with it.

Snippa er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:51.