Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hallovenn vs Halloween? (med poll)

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Skal dine barn på Halloween-runde?
Ja, såklart! 85 50,00%
Ja, må vel følge strømmen 26 15,29%
Nei, vi velger HalloVenn-fest istedet 10 5,88%
Nei, vi slukker lys og later som vi ikke er hjemme 14 8,24%
Vi har ikke barn som deltar, men vi åpner opp og pøser på med godteri 19 11,18%
Her hos oss er det ingen barn som går Halloween-runde, heller ikke vårt/våre 16 9,41%
Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-12, 14:53   #11
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hallovenn vs Halloween? (med poll)

Rug: jeg føler meg ikke fordømt fordi andre ikke ønsker å feire Halloween. Når argumentasjonen er: "Men jeg mener virkelig at vi voksne skal gå foran som gode eksempler og vise vei om hva som er rett og galt, og ikke bare følge strømmen." blir det litt annerledes. Og jeg synes i hvert fall at noen som starter en tråd på den måten bør tåle at andre sier klart i fra om hva de mener, også de som synes at Hallovenn er søtladent kliss.

HIs utgangspunkt var heller ikke at de hadde et sted der mange venner skulle være og der barnene kom til å være sammen med sine venner og gjøre noe de hadde lyst til å gjøre. Men at hun ville ha dem vekk fra den egoistiske Halloweenfeiringen og prøvde å få støtte her inne på at det var riktig å ikke la sine barn gjøre det samme som de andre rundt seg.

Mine barn går ikke noen Halloweenrunde i år. Storesøster er opptatt med noe annet. Lillesøster vil ikke gå alene og kommer til å være hjemme og dele ut snop. Vi håper at det kommer mange på døren vår.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:14.