Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Frivillige på festival skal betale skatt

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-11, 00:03   #34
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frivillige på festival skal betale skatt

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Frivillige er forsikret.

Så bra!

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Det dere skal huske på er at det er et par,tre virkelig store festivaler her til lands og de har et adskillig mer profesjonelt bakteppe enn de fleste andre festivalene, som er små, mer eller mindre idealistisk drevne festivaler med noenfåtusenkapasitet. Det er disse små festivalene som vil bli alvorlig rammet dersom man skal forholde seg til de frivillige som ansatte.

Men er det ikke nettopp mye dette Charlie skriver, da? At noen få festivaler har investorer som henter ut penger? Jeg kan forøvrig ikke se at Charlie skriver at man skal skatte frivillig innsats? Bare at man kanskje skal se litt på det hele. Og så tok hun jo feil da - siden frivillige ifølge deg er forsikret. Og godt er det. Så vet vi andre som ikke har peiling på festivaler og hvordan ting foregår, litt mer.

Kom gjerne med litt mer konkret info om hvordan ting faktisk foregår, framfor å skjelle ut Charlie for å ikke vite hvordan det foregår. Så lærer jeg (og kanskje noen med meg) litt mer om økonomien rundt disse festivalene.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:27.