Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pannekaker

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-11, 15:36   #11
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Er det mulig?

Holdningene dine er mer skremmende enn den værste kosten, spør du meg.
Du er naiv om du tror ditt kosthold kan redde deg og sønnen din fra noen av de sykdommene du nevner, de kan ramme alle, uansett. Flott for dere at du er bevisst når det kommer til mat, men du burde jobbe med det seg selv. Virkelig. Og ikke dra alle under en kam.

:skuffet over å ikke få en god pannekakeoppskrift etter overskriften å dømme:

Jeg synes det er naiv å tro at ikke kosthold og livstil har innvirkning på kostholdet, ellers ville jeg ikke vært så opptatt av det. Jeg sier ikke at vi ikke kan rammes av sykdom, men jeg tror med ett godt kosthold og bra livstil kan man stille enormt mye sterkere og bedre rustet mot både lite og stort, og at mye kunne vært unngått i tillegg.
Jeg jobber med meg selv hele tiden, men jeg hadde aldri forestilt meg at samfunnet har så enorm innvirkning som den har, og som desverre er vanskelig å gjøre noe med, så man må bare følge strømmen og det er veldig synd da jeg sjelden synes utfallet er veldig bra.

Mye pannekakeoppskrifter her spør du meg Man har ihvertfall oppskrifter for en ukes tid om man spiser det ofte nok

Nip er ikke aktiv  

Emneord
ugler

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:17.