|
|
#562 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: PannekakerDet er ikke temaet som skaper reaksjoner. Det er din dårlige tilnærming til det.
|
|
|
#563 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: PannekakerJa, altså, disclaimer, jeg har ALL tro på kosthold kan være med å skape bedre helse. Absolutt. :btdt: og hele pakka.
|
|
#564 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PannekakerEr det mulig?
|
|
|
#566 |
|
Passiv
|
Sv: Pannekaker
Jeg bare signerer. Fuggel og hele greia. |
|
|
#567 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nope, det er det at du ikke kan akseptere at noen lever fin-fint i denne verden, og klarer til tross for det som skjer, å ha et ganske positivt og optimistisk syn på verden. At man ikke har dårlig samvittighet, at man ikke bekymrer seg, og at man jevnt over klarer å balansere sunt/usunt, trygt/utrygt på en helt greit måte. Du synes folk burde bekymre seg mer. Jeg synes bekymringer er ødeleggende for helsa, ødeleggende for glede, og ødeleggende for livet. |
|
|
|
|
#569 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: PannekakerPå ugle-kjøret igjen, altså? |
|
|
|
|
#570 |
|
*_*
|
|
|
|
#571 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva skal jeg ha dårlig samvittighet for? |
|
|
|
|
#572 |
|
Passiv
|
Klart det. Det hevdes - eller ihvertfall antydes sterkt - av opptil flere forumbrukere på internettet.
Er dette da Gaia eller Gaiamor? |
|
|
#575 |
|
*_*
|
Jeg er litt usikker, men kjenner jeg MJ (Moder Jord, altså, ikke Michael Jackson - han var riktignok kostholdsfantast, men jeg tror ikke han hadde evnen til å gi noen MS) rett, så opptrer hun i mange forskjellige skikkelser under mange varianter av navnet sitt - også her på FP.
|
|
|
#576 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes det er naiv å tro at ikke kosthold og livstil har innvirkning på kostholdet, ellers ville jeg ikke vært så opptatt av det. Jeg sier ikke at vi ikke kan rammes av sykdom, men jeg tror med ett godt kosthold og bra livstil kan man stille enormt mye sterkere og bedre rustet mot både lite og stort, og at mye kunne vært unngått i tillegg. |
|
|
|
|
#577 |
|
I mål
|
Du mener dette ja? |
|
|
|
|
#578 |
|
Bedreviter
|
De er vel fortsatt ikke sikre på hva som forårsaker MS. Noen teorier sier genetikk, andre sier at det kan være infeksjonsutløst, andre igjen trekker frem ytre faktorer. Det er høyst tvilsomt om det er pannekakeutløst. |
|
|
|
|
#579 |
|
Passiv
|
Stemmer - han var kostholdsfanatiker han. Hvordan var det der igjen? Han ble gammel og levde lykkelig? |
|
|
#580 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Pannekaker"Dårlig samvittighet"-argumentet er like latterlig nedlatende som flertallsargumentet ("Alle andre får lov") som barn har en lei tendens til å benytte seg av. Voksne, reflekterte forumbrukere bør være i stand til å skille sak og person, og ikke måtte ty til slike løsninger når de løper tom for saklige argumenter (som kanskje ikke finnes i dette tilfellet).
![]() |
| Emneord |
| ugler |
|
|