|
|
#581 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pannekaker
Jeg prøver å forstå hva du mener her?
|
|
#582 |
|
Passiv
|
|
|
|
#583 |
|
*_*
|
Det er vel alle her enig i Nip, problemet er den enorme vekten du legger på små utskeielser. For det er det de fleste her snakker om; pannekaker innimellom og et ellers greit kosthold.
|
|
|
#585 |
|
Passiv
|
Sv: PannekakerJo - også noterer jeg at du ikke svarte på Kattas høyst betimelige spørsmål om hvorfor omelett er bra mens pannekaker er skrekkelig. Det er virkelig ikke store forskjellen. |
|
|
#586 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg slapper av med mitt kosthold, problemet er at det er vanskelig å gi sønnen min ett godt kosthold med påvirkningene utenifra, i tillegg til at jeg selv har godt fra greit til bedre, som gjør at også han er vandt med posesuppe og pannekakesmaken, som smaker som baken :P |
|
|
|
|
#587 |
|
Jeg har ikke sukker og hvetemel i omeletten min ihvertfall. |
|
|
|
|
#589 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Kanskje hun lurer på om det er omelett fra kartong (som er fandens verk, ja?) eller vanlig, selvknekket ( |
|
|
|
|
#590 |
|
I mål
|
Når du uttaler deg såpass bastant om årsaker til alvorlige og triste sykdommer og plager, tror jeg du må regne med at folk reagerer. |
|
|
|
|
#591 |
|
etterpåklokest
|
Men som det er poengtert i ganske mange innlegg bakover her så er det jo ikke alle som har sukker eller store mengder siktet hvetemel i pannekakene sine heller. |
|
|
|
|
#592 |
|
Jeg snakker ikke om "små utskeielser" jeg synes utskelsene er altfor ofte og så mye større enn de burde være. Ikke for alle andre, men også for oss selv jeg har gjort noe med meg selv - for jeg kan. Men for sønnen min synes jeg det er uhorde vanskelig og det er synd det må være sånn. |
|
|
|
|
#593 |
|
Jeg tror ikke jeg har det mest optimale kostholdet jeg, hvor har jeg sagt noe om det? men ja, jeg tror virkelig på at jeg har ett enormt mye bedre kosthold i dag enn for 7 år siden da jeg hadde ett mer "vanlig kosthold" i Norge og spiste som alle andre, det synes jeg bare er skrekkkelig i dag. |
|
|
|
|
#594 |
|
Passiv
|
Her er vel problemet. |
|
|
#595 |
|
Passiv
|
Sv: PannekakerDe aller fleste har ikke sukker i pannekakene. Og de aller fleste spiser brød sammen med omeletten sin. Det er faktisk ikke filla forskjell ernæringsmessig på en pannekake med bær til og en omelett med brød og grønnsaker. Det bare føles sunnere hvis man har sett nok bilder fra matsidene i ukebladene. |
|
|
#596 |
|
Før lagde jeg pannekaker på hvetemel og sukker. Nå spiser jeg ikke det lenger. men om jeg skal lage så kameratene til Vetle blir fornøyde virker det som eneste utvei. Jeg har prøvd flere oppskrifter. Samme med tomatsuppe, den skal være fra pose. |
|
|
|
|
#597 |
|
Borte
|
Det er klart at noe av kritikken skyldes at du ikke er flink til å skrive, men mesteparten av motbøren skyldes faktisk at du kommer med en masse upresise påstander om kosthold, helse og sykdom som du ikke dokumenterer og som rett og slett ikke har rot i virkeligheten. Når du diskuterer på bakgrunn av teorier du har laget selv og beskylder velbegrunnede motargumenter for være utslag for dårlig samvittighet hos diskusjonspartnerene, da må du regne med å ikke bli tatt særlig seriøst. Og hvis dette er å diskutere så godt du kan så har du ganske mye å jobbe med før det er mulig å ta deg alvorlig.
|
|
#598 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: PannekakerHvor blir det av ugleoppskriftene? |
|
|
|
|
#599 |
|
Hvordan vet du at han får det vanskelig med det? |
|
|
|
|
#600 |
|
Glamorøs
|
Hvordan vet du det? Er du med hjem til alle besøkene sønnen din er på? At de ikke spiser dine pannekaker uten sukker og hvetemel, er faktisk ikke bevis på at det da er det alle andre serverer. Jeg tror du trenger å jobbe endel med konklusjonene dine.
![]() |
| Emneord |
| ugler |
|
|