Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pannekaker

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-11, 13:24   #11
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

Det er mye som "må" læres uten at de egentlig kanskje ikke ønsker det, men vil se at de har glede av selv. Tror ikke Vetle da jeg startet med å ta på han skøyter egentlig ønsket å prøve mer enn den ene gangen, og det tok faktisk ett par år før han virkelig fikk glede av det, nå er han nok takknemlig for min tolmodighet til tross for hans manglende ved å ikke kunne med en gang.

Jeg tror også han vil sette pris på og gjør til dels det nå også at jeg lager all maten jeg gjør til han, og det er ikke sånn at vi har "kostholdtime" hjemme, men snakker om vanlige ting i hverdagen uten at det vil bli sett på som noe lære. Jeg har ikke noe tro på at det skal være noe negativt med det?

Også må han tilogmed være med på kjedelige ting, "jenteshopping" f.eks - men vi gjør det beste ut av det. Så i Trondheim storkorste han seg alikevel med sparkesykkel. Det hele handler jo ikke bare om han, men om oss som alle trenger sin plass i familien.

Jeg lager mye sære middager, men prøver å lage ting han liker godt til kveldsmat - innenfor en viss grense.

Jeg syns det er ganske langt mellom det du skriver her og å forvente at en 7-åring skal ha mye interesse for kosthold som fagfelt. Mulig jeg misforsto det andre innlegget ditt.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  

Emneord
ugler

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:18.