Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pannekaker

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-11, 12:13   #11
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pannekaker

Syltetøy og brunost er det såpass mye sukker i at når vi sen sjelden gang har pannekaker har jeg ikke en gang vurdert at litt sukker på skulle være vesensforskjellig fra de andre påleggstypene. :ubetydelig digresjon:

Jeg synes det virker som du sliter med det samme som mange av oss andre, Nip - barn som ønsker annen mat enn det som er optimalt sunt. Da tenker jeg at det er merkelig at du er så streng i forhold til andre foreldre, når du sier at du sliter både i forhold til egen sønn og besøk av andre små.

Istedet for beskyldningene som preget første del av tråden (andres middelmådige mat og andres kresne barn som har blitt sånn pga av andres middelmådige mat) hadde det vært lurt å heve dette til en samfunnsgreie som vi alle står litt i - og med det ville du fått en hyggeligere tone i svarene.

Våre gutter er sjokkerende kresne - vi har alltid tilbudt dem all mulig forskjellig mat. Jeg håper andre foreldre ikke tenker at vi er noen sløvinger som har fått så kresne barn.

Det er alltid bedre å inspirere enn å kritisere. Og jeg kunne godt tenke meg å høre mer om hvilket kosthold du selv velger og om du har noen forslag til sunn, barnevennlig mat.

Emneord
ugler

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:41.