Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Pynte til jul

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-10, 20:14   #10
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pynte til jul ...

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Advent for meg er en mye finere tid med julepyntet hus, men det er jo en "smakssak". Jeg hadde jo overhodet ikke pyntet tidlig om jeg ikke hadde likt det.

På søndag braker det løs! Først er det adventsfrokost (julefrokost for meg, fnis), til middag blir det pinnekjøtt og riskrem med mandel i til dessert. Så skal vi ned på skolen til eldste og se på julegrantenninga og gå i fakkeltog rundt i området her mens korpset spiller julemusikk. Så er det hjem og pynte.

Nei og nei, Iset! Spiser du pinnekjøtt også før jul? Man skal jo ikke spise pinnekjøtt før juleaften (til nød på julebord, men bare fordi man "må"), for når den deilige pinnekjøttlukta sprer seg i hele huset er jo det tegnet på at nå er det endelig jul!

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:00.