Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nettroll

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-09, 11:05   #10
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nettroll

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Nettroll finnes det nok mange av, fler enn vi tror. Jeg husker jo godt den episoden på et annet forum, det var vel ikke bare en heller.

Jeg tror jo disse menneskene lider av et eller annet, der livet kanskje er litt kjedelig, eller de ikke får dekket sine behov IRL. Det er jo også mye lettere å lyve på nett, IRL kan man jo ikke lyve på seg en haug med unger osv.

Jeg tror også det er mye som er sant, der brukeren legger på litt, for å dramatisere. Jeg tror det er mer av dette enn vi tror. Men jeg vet ikke altså. Jeg synes egentlig ikke at litt lyving er greit heller.

Her inne har jeg aldri hatt noen mistanker. Men jeg er litt treg også tror jeg. Jeg sluker alt egentlig, og reagerer ikke så ofte.

Når man lyver på seg døde barn, så går det for langt, da bør det stakkars menneske søke hjelp. Huff.

Jeg har blitt mistenkt som fake mange ganger. Det som har "reddet" meg inn, må være at det er flere på nett her som har truffet meg IRL, som vet at jeg har mye i mitt liv. Men jeg har fått noen lærepenger opp gjennom årene også og fikk en lærepenge her om dagen også.

Klart man kan.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:04.