Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nettroll

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-09, 00:58   #1
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nettroll

Milfrid da, poserer du virkelig ikke på gelenderet hele tiden? Har du lurt oss?

Gammel 17-12-09, 01:07   #2
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Nei, jeg er ganske sikker på at det ikke er noen som inseminerer deg.

Det er blitt forsøkt, men resultatet var langt fra vellykket. Noen ville tydeligvis ikke at jeg skulle formeres .

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Hvis ikke det er et veldig spesielt gelender.

Oh, but it is, it is! Amerikanske hus har Dynastiet-trapper, må vite. Og så har vi en trapp som går opp og en som går ned. Det burde egentlig alle ha.

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Milfrid da, poserer du virkelig ikke på gelenderet hele tiden? Har du lurt oss?

Det hender jeg går av innimellom, men kun for å lage mat, tisse og ha sex .

Gammel 17-12-09, 01:09   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Går du av gelenderet for å ha sex altså?!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 01:12   #4
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Går du av gelenderet for å ha sex altså?!

Det er det jeg setter meg når jeg vil ha sex. Når mannen kommer hjem fra jobb, og jeg sitter på gelenderet, så vet han at han må til pers!

Gammel 17-12-09, 01:22   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er det jeg setter meg når jeg vil ha sex. Når mannen kommer hjem fra jobb, og jeg sitter på gelenderet, så vet han at han må til pers!

Jeg må si det er visse aspekt ved amerikansk husmor-tilværelse som jeg åpenbart ikke har satt meg godt nok inn i.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 01:39   #6
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg må si det er visse aspekt ved amerikansk husmor-tilværelse som jeg åpenbart ikke har satt meg godt nok inn i.

ja det er mye dere ikke vet om det amerikanske husmorlivet .

Gammel 17-12-09, 01:40   #7
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

ja det er mye dere ikke vet om det amerikanske husmorlivet .

Oooh do tell.

Gammel 17-12-09, 01:39   #8
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Åh ok, da er det greit.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:44.