Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nettroll

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-09, 23:55   #221
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nettroll

Jeg ble jo fersket for litt siden som blondine og ikke mørk og mystisk.

Troller meg i seng.

Gammel 17-12-09, 00:06   #222
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Hvorfor ikke variere litt?

Natta min kjære søpleunge
bæsjeklatt, amøbetunge
Natta min kjære søpleunge
Mamma er glad i deg

Fantastisk bra tekst! Hvilken melodi?

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 00:11   #223
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg er skuffet og sjokkert over hvor mange som lyver, ikke bare i nicket sitt, men i avatarene!

Innsemmennemmenerer du at jeg ikke pleier å skli på gelenderet?! :sjåkkert:

Gammel 17-12-09, 00:23   #224
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Innsemmennemmenerer du at jeg ikke pleier å skli på gelenderet?! :sjåkkert:

Nei, jeg er ganske sikker på at det ikke er noen som inseminerer deg.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 00:35   #225
kie
weird

kie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis ikke det er et veldig spesielt gelender.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 00:58   #226
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Milfrid da, poserer du virkelig ikke på gelenderet hele tiden? Har du lurt oss?

Gammel 17-12-09, 01:07   #227
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Nei, jeg er ganske sikker på at det ikke er noen som inseminerer deg.

Det er blitt forsøkt, men resultatet var langt fra vellykket. Noen ville tydeligvis ikke at jeg skulle formeres .

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Hvis ikke det er et veldig spesielt gelender.

Oh, but it is, it is! Amerikanske hus har Dynastiet-trapper, må vite. Og så har vi en trapp som går opp og en som går ned. Det burde egentlig alle ha.

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Milfrid da, poserer du virkelig ikke på gelenderet hele tiden? Har du lurt oss?

Det hender jeg går av innimellom, men kun for å lage mat, tisse og ha sex .

Gammel 17-12-09, 01:09   #228
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Går du av gelenderet for å ha sex altså?!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 01:12   #229
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Går du av gelenderet for å ha sex altså?!

Det er det jeg setter meg når jeg vil ha sex. Når mannen kommer hjem fra jobb, og jeg sitter på gelenderet, så vet han at han må til pers!

Gammel 17-12-09, 01:22   #230
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er det jeg setter meg når jeg vil ha sex. Når mannen kommer hjem fra jobb, og jeg sitter på gelenderet, så vet han at han må til pers!

Jeg må si det er visse aspekt ved amerikansk husmor-tilværelse som jeg åpenbart ikke har satt meg godt nok inn i.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 01:39   #231
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg må si det er visse aspekt ved amerikansk husmor-tilværelse som jeg åpenbart ikke har satt meg godt nok inn i.

ja det er mye dere ikke vet om det amerikanske husmorlivet .

Gammel 17-12-09, 01:39   #232
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Åh ok, da er det greit.

Gammel 17-12-09, 01:40   #233
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

ja det er mye dere ikke vet om det amerikanske husmorlivet .

Oooh do tell.

Gammel 17-12-09, 01:43   #234
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Oooh do tell.

Ja det skulle tatt seg ut .

Gammel 17-12-09, 02:07   #235
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Ja det skulle tatt seg ut .

Vil du ikke?

Gammel 17-12-09, 02:13   #236
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Vil du ikke?

Åh, jeg skrev et langt og illustrert innlegg her, men det ble tatt av sensuren her. Gå og vask tastaturet fikk med grønnsåpe fikk jeg beskjed om .

Gammel 17-12-09, 06:59   #237
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Selvsagt ikke. Som representant for forumledelsen er det viktig for meg å gå foran med et godt eksempel. Dette ser vi alle som uhyre viktig.

Oh crap, vil det si at folk tror at jeg egentlig er en søt, liten bamse? :går og finner ny, skummel avatar:

Gammel 17-12-09, 07:20   #238
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Oh crap, vil det si at folk tror at jeg egentlig er en søt, liten bamse? :går og finner ny, skummel avatar:

:kremter:

<-

Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 07:21   #239
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror jeg en gang i tiden lot meg lure av ett nett-troll, inne på NM.
Dama som fremla historien om sine problemer med å få egne barn, som plutselig like etter dødstidspunktet la ut melding om sin døde stedatter, som siden ble anholdt og tiltalt for å ha drept henne?
Det er vel noe som går innunder samme kategori.. da husker jeg at jeg følte MYE avsky.

Jeg selv er ett nett-troll, med mine samlivsproblemer og barn med utfordringer
Eller var det kanskje uten ett nettverk som tilbyr samme form for støtte og råd som man får her inne

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 07:30   #240
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

:kremter:

<-

Å se, en søt liten pusekatt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:03.