Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bibelutdeling i skolen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-09, 22:00   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bibelutdeling i skolen

Opprinnelig lagt inn av Maggie74, her.

Men er det noen som noen gang har sagt at det er det eneste riktige? Jeg har muligens vært veldig heldig med mine lærere og ungens lærere. Men det er vel egentlig ikke opp til lærerene å formidle annet enn pensum. Hva som er rett og galt er det fremdeles opp til foreldrene å lære barna?

Litt usikker på hva du mener her i grunn. Det var ikke rett og galt jeg snakket om, men det å bare gi innpass til en religion i skolen.

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Jeg synes også dette er et fantastisk søtt og nytt begrep. Ateistiske miljøer Det høres sekterisk og eksotisk ut, og kanskje bittelitt farlig?

Det var ikke min mening å skremme noen... Kan man f.eks påstå at det finnes et ateistiks miljø her inne.
Human-Etisk forbund er et annet eksempel på et. (Når det er sagt, har jeg allerede beklaget en noe upresis formulering akkurat der.. )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:21.