Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Snåsamannen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-08, 12:56   #10
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Snåsamannen

Alle mennesker får selvfølgelig ikke hjelp. Første punkt for å motta hjelp er at man er litt åpen for at det kan være noe i healing. Alvorlig sykdom som har gått for langt kan de verken si at de kan hjelpe mot eller om de kan det. Men om de kan sitt så kan de lindre og hjelpe den syke psykisk, og gi litt energi så livskvaliteten blir bedre. Dette beskrev en av Snåsamannens "sannhetsvitner". Han nevnte i VG at da hans kone var kreftsyk så han hvordan hun fikk gnisten tilbake og litt overskudd slik at hun hadde bedre dager den siste tiden. Det har jeg selv opplevd så sterkt at det tror jeg fullt og helt på. For de som får hjelp er det akkurat det samme om det er psykiske årsaker som gjør at man har det bedre eller om det er healeren som har gjort noe. Det viktigste er at man har det bedre og at man kan få "fri" fra f.eks. dødsangsten.

Jeg kunne sagt masse om dette i forhold til det fysiske, men jeg tror ikke dette er forumet å diskutere det i.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
healing, tro, voodoo

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:18.