|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Sv: Syn på barnehageansatte
Da vi bodde i Oslo trodde jeg det var vanlig rutine at barn som ikke ble hentet innen 45 minutter ble fulgt til barnevernsvakta? |
![]() |
![]() |
#2 |
flisespikker
|
Jeg tror kanskje det varierer med barnehagen? Vår barnehage er privat og lager vel sånn sett sine egne regler.
![]() |
#3 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Syn på barnehageansattevi hadde et veldig problem med dette i praksisbarnehagen jeg var i fjor.. Det var en turnus barnehage hvor barna enten kunne være der mellom 6-16 eller 14-22, men siden det var folk der mellom 13 og 17 så gjorde det jo ikke noe at de leverte litt før eller hentet litt senere mitt på dagen.. det var jo ansatte der. Denne holdningen plaget de ansatte så mye at de begynte å skrive opp de som leverte og hentet til feile tider. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Syn på barnehageansatteDet hadde aldri falt meg inn å spørre de som jobber i barnehagen om hverken barnepass eller vasking. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Syn på barnehageansatteJeg ser på de barnehageansatte som vanlige mennesker som gjør en viktig jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er mulig det er rutine i de kommunale barnehager, men ikke i private. Vi hadde som regel at vi forsøkte å kontakte alle på listen over barnets nærmeste og så dra til barnevernsvakten om en ikke fikk tak i noen. Vi ble sjelden i barnehagen i mer enn 30 - 45 min. men i dette tilfellet ble det litt lenger uten at jeg kan huske hvorfor. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|