Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Syn på barnehageansatte

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-06, 23:02   #10
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syn på barnehageansatte

Opprinnelig lagt inn av Orkide, her.

Jeg har selv ringt etter en far 1 time!! etter stengetid som fremdeles satt på kontoret og ikke forsto hvorfor jeg var irritert for at han ikke hadde hentet barnet sitt. Han hadde viktige ting å ta seg av Han presterte også å spørre om "hva slags tiltak vi hadde tenkt å sette i gang for sånne som han som kunne ha vanskelig for å hente barnet sitt til rett tid!"

Tiltak jeg kunne tenke meg i forhold til sånne som ham:
*Være pinjata når barnehagen har karneval.
*Ta med alle barnas våte og skitne regntøy hjem til vask i helgene.
*Skifte sanden i alle sandkassene med teskje.

Jeg har hatt barn i tre forskjellige barnehager, og vært strålende fornøyd med to av dem. jeg har stor respekt for utdannelsen og jobben til førskolelærere. Det er en SKAM at de tjener så inn i granskauen dårlig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:40.