|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff - Hvem betalte deres bryllup?Godt at dere ikke lar dere overkjøre, Mim. Hørt på maken! Jeg syns det er trist når man ikke klarer å stå på sine egne krav og lar seg totalt overkjøre på den måten, mange får jo hele bryllupet sitt ødelagt. Det hadde ikke skjedd her, for å si det sånn. :sinnatagg:
|
|
|
#102 |
|
godt brukt
|
Sv: Spinoff - Hvem betalte deres bryllup?Vi betalte det meste selv, men foreldrene våre spyttet inn ca 30000 samlet. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff - Hvem betalte deres bryllup?
Her og. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Spinoff - Hvem betalte deres bryllup?Å invitere foreldrenes venner trodde jeg var helt utdødd. Bortsett fra faddere, da.
|
|
|
#106 |
|
|
Huff, høres kjipt ut. |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Spinoff - Hvem betalte deres bryllup?Pappa betalte alt unntatt bryllupsreisen. Jeg stod mitt i avsluttende eksamen og var bare takknemlig for å slippe å bry meg en millimeter om planlegging. Jeg var med på kjolesying/prøving da, og var med på å bestemme meny. Det ble et flott og ultratradisjonelt bryllup; noe annet var uaktuelt så lenge DE arrangerte. Ville jeg gifte meg barbeint i en fjære var det noe jeg fikk fikse sjæl. Men festen var flott og det tok jammen meg skikkelig av og, med nachspiel til lyse morgen etc. Og mine foreldres venner (jepp, det var mange av dem der!) var mer enn velkomne selvsagt, dette er jo hyggelige mennesker jeg har fulgt i oppveksten. Og jeg synes bryllup er noe annet enn en ren fest, og at det er fint med en blanding av venner og familie, unge og gamle.
|
|
|
|
#108 |
|
fri
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
godt brukt
|
Nettopp! |
|
|
|
|
|
#110 |
|
saftig
|
Stå på - ikke gi deg! Ikke gjør samme feilen som meg. Nå var det ikke svigers' venner som ble invitert, men fjerne tanter og onkler som vi ikke har sett verken før eller siden - og det ble ikke plass til de vennene vi ville ha.
|
|
|
#111 |
|
Epikur
|
Jeg tror det går fint, og nei, jeg kommer ikke til å gi meg. Skal noen servere i mitt bryllup, så skal det være mafiaen og assosierte, slik at jeg kan snike inn flere venninner på festen.
|
|
|
#113 |
|
Mother of Dragons
|
|
|
|
#114 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Vi hadde også mange av mamma og pappas venner i vårt bryllup og det var en selvfølge for meg at de skulle være der. De betyr mye mere for meg, og har stilt opp mye mere, enn tanter og onkler gjør. Flere av de er faktisk faddere til barna våre også. |
|
|
|
|
|
#115 |
|
|
Slik du beskriver det er disse ikke bare dine foreldres venner, men også dine venner. Det synes jeg blir annerledes enn å invitere noen kun fordi de er venner av foreldrene. |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her. Vi jobbet mye overtid begge to året i forveien, og kuttet ned på ferier i den perioden. |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Skal rømme
|
Signerer denne. Fikk store gaver av foreldrene våre da. Pengegave på 25 000 fra mine foreldre blant annet. Kunne jo nesten ha laget et bryllup på det også. Men vi ba ikke om noe pengehjelp, vi har bedre råd enn foreldrene våre.
|
|
|
#118 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Spinoff - Hvem betalte deres bryllup? |
|
|
|
|
|
#119 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Spinoff - Hvem betalte deres bryllup?Her var det bekjente/naboer (på mamma/pappa sin alder) som hjalp til i bryllupet, men etter kaffen fikk de være med på festen
|
|
|
#120 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff - Hvem betalte deres bryllup?Vi betalte alt selv.
|
![]() |
|
|