Sv: Julegudstjeneste i skolen
Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.
Næh, tror du?
Jeg lurer på om du har misset litt poenget. Det er ikke fordi jeg er vettskremt for at ungene mine skal bli kristne jeg ikke vil at de skal være med på gudstjenester i skolens regi, det er fordi jeg ikke vil at det skal være en del av undervisningen for mine barn. Altså, jeg gjentar meg selv her, tro blir fremstilt som sannhet.
No veit ikkje eg kor gamle dine barn er, men kvifor kan du ikkje ta deg ein liten prat med dei kvelden før skulegudstjenesta og seie noko sånt som "Høyr her barn, under gudstjenesta i morgon kjem presten til å snakke om Gud og Jesus og evig liv og sånt. Presten trur at det han snakkar om er sant, men det kan han eigentlig ikkje vite heilt sikkert. Han velger å tru på dette, men dåkke kan velge å tru noko heilt anna." Og så forklarer du forskjellen på tru og sannhet.
Eg ser eigentlig på det å omgås veldig kristne folk med litt sære meiningar som eit lite sosial-antropologisk studium. Syns det er interessant å erfare ein kultur og tenkemåte som er såpass fjernt frå min eigen. Og eg vil gjerne at mine barn også skal oppleve at folk er forskjellige og at nokon trur på det som andre ser på som eventyr. Sålenge eg samtidig forklarar dei mitt syn på saka og at dei ikkje skal tru på alt dei får høyre syns eg det er heilt greit at dei får servert historier om at Gud skapte verden på sju dagar og slikt.