|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?Jeg føler bare for å fortelle at grunnen til at jeg ikke har postet i tråden på et døgn ikke er at jeg hverken skammer meg over å ha vært slem eller at jeg ikke har flere argumenter å komme med, men rett og slett at jeg har vært borte og ikke hatt tilgang.
|
|
|
#4 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?
Og jeg føler for å minne om at den eneste gangen jeg har nevnt ditt nick, er der hvor jeg påpeker at jeg ikke omtaler deg spesifikt. Det er andre som har påpekt at du er flink til å kverulere. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Javisst. Jeg mente ikke at påstandene/karakteristikkene spesifikt bare var rettet mot meg, men at jeg helt klart føler at jeg er en av dem de er rettet mot. Og at jeg samme hva jeg kommer med av argumenter eller innspill nå, så vil det bli oppfattet som "mer kverulering". (Jeg er ikke sint eller lei meg eller noe sånt, altså, hvis det hørtes sånn ut i innlegget du svarte på. Jeg er derimot litt redusert etter veldig mye hvitvin i går kveld, så kanskje jeg høres surere ut enn jeg er.
|
|
|
#6 |
|
kamerat
|
Er ikke enhver prikketråd pr. definisjon en metadiskusjon? :kverulerer: (Det er visst ingenting som skaper sånt liv i leiren som en saftig metadiskusjon.)
|
|
|
#7 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?Jeg gir rød prikk når jeg føler for det. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
Forsåvidt, kanskje.
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker, rødprikking |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|