Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?
Jeg føler bare for å fortelle at grunnen til at jeg ikke har postet i tråden på et døgn ikke er at jeg hverken skammer meg over å ha vært slem eller at jeg ikke har flere argumenter å komme med, men rett og slett at jeg har vært borte og ikke hatt tilgang.
Jeg synes ellers det er vanskelig å skulle argumentere mot det som for meg ser ut som en rekke påstander om at jeg driver med "tøff kverulering" eller pleier å komme med "personkarakteristikker" (jeg antar det er snakk om negative, siden de færreste tar seg nær av å bli karakterisert som noe hyggelig), eller at jeg har "kjørt [Zoë] noe helt vanvittig" uten å nettopp bekrefte at jeg er en umulig kverulant. Så kanskje jeg er det, da.
Men jeg synes hele diskusjonen (frem til den gikk over til å bli en metadiskusjon) har vært ganske blid og omgjengelig, og har ikke oppfattet hverken Zoë eller dem som er uenige med henne som sure eller fornærmede, bare som om det var en ganske vennskapelig uenighet. Det er i alle fall den ånden jeg har diskutert i (eller kverulert, som Nooria sier).