Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Paris - hva skjer?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-15, 15:13   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris - hva skjer?

Minerva: Jeg så ikke at du hadde stilt et direkte spørsmål til meg før jeg så rødprikken din. Hva jeg tenker om videoen? Den var relativt uinteressant, i den forstand at den ikke tilførte meg noe jeg ikke visste fra før. Sant og si tviler jeg på at den lærte noen som debatterer i denne tråden noe nytt. Har jeg, eller andre skrevet at kjønnslemlestelse er et utbredt problem blant muslimer? Nei, jeg tror de feste vet at dette er noe som stort sett er noe enkelte grupperinger av afrikanske muslimer driver med. Det samme med steining, jeg har aldri verken tenkt eller skrevet at det er noe som er spesielt utbredt blant muslimer flest, verken i Norge, Afrika eller i Syria. Jeg har derimot sagt at på enkelte områder (kvinnesyn, f.eks.) står islam på stedet hvil, og jeg merker at dette var tema som glatt ble hoppet over hos Reza Aslan. Nå er det selvsagt langt mindre alvorlig å kreve egen kvinninngang eller tre hijaber på toåringer, enn det er å steine eller omskjære, men det var jo disse tingene som ble diskutert i denne tråden, fram til nå, i alle fall.

Og jeg har sagt at det første innlegget mitt var unyansert og i aller høyeste grad et hofteskudd, men jeg synes kanskje det er litt merkelig at jeg fremdeles blir dømt etter det innlegget, spesielt av motstandere som ønsker å framstå som nyanserte og tolerante.

På hvilken måte er det dere mener bør "ta ansvar for det jeg skrev innledningsvis", forresten?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:03.