Sv: Takk for meg
Siste innlegg fra meg på dette forumet ever (ja, jeg vet jeg har sagt takk for meg, men jeg har ryddet, men nå byr det meg imot å være her) : Det er lett å drive med hersketeknikker når man sitter som en gjeng superbrukere. Det har vært brukt mye tid og krefter på å bedrive karakterdrap på den utestengte brukeren. Det har blitt brukt latterliggjøring, hinting og nedlatende karakteristikker fra forumledelsens side. Det er med nedlatende mine gjort rede for bilder som brukeren har lagt igjen. Det har vært brukt en forumledelsesjustis jeg faen ikke trodde var mulig fra folk jeg alltid har oppfattet som oppegående og smarte mennesker (Ikke Skilpadda, du har vært forholdsvis saklig). Dette har fra forumledelsens side gått langt over streken for hva jeg anser som normal anstendig oppførsel.
Jeg forstår det sånn at dere som "kom med Mayflower" føler dere hevet et godt stykke over bermen her inne. Jeg ser dette og noterer meg at det er sånn. Jeg anmoder herved om at Admin fjerner meg som bruker ASAP. Jeg kommer til å bruke tiden til dette skjer til å slette hvert jævla innlegg jeg noensinne har lagt igjen her. Dette gjør jeg til opplysning kun for å ødelegge tråder, og gjøre googletreffene dårligere. 
|