Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pannekaker

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-11, 07:31   #11
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Kan du ikke bare slappe litt av da? Sånn som vi andre gjør? Vi som er trygge på at det går nok bra likevel skal du se. Spis din greie, gi sønnen din den maten du vil, la han få spise det han vil ute, ikke be ham være martyr for noe i scenarierer det er unaturlig, og vips skal du se at det nok går bra med dere begge. Det er ikke så vanskelig egentlig. Mange barn er ganske "mainstream" en periode av livet da det er viktig, men sunt kosthold hjemme i kombinasjon med å få velge fritt selv andre ganger, gjør at mat blir noe naturlig, - og når de blir 18 har man ikke noe man skulle ha sagt likevel. Da er det mange andre ting som er viktigere her i livet å fokusere på.

Jeg synes at folk ikke burde slappe sånn av jeg, for det går ikke veldig bra når nesten 1 million nordmenn er overvektige, 1 av 3 får kreft, enorme mengder sliter med astma/allergier, psykiske problemer osv, MS, ME osv.... Det går som regel greit, det går som regel greit å kjøre uten bilsete også, men det gjør ikke at man burde kjøre uten bilsete alikevel, der ser man som regel en mer "svart/hvitt" resultat riktignok.
Jeg slapper av med maten vi spiser, men synes det er synd med så mye dårlig påvirkning. Nå synes jeg samfunnet generelt er rimelig forsøplet da, desverre.

Nip er ikke aktiv  

Emneord
ugler

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:47.