|
|
#541 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pannekaker
Kan du ikke bare slappe litt av da? Sånn som vi andre gjør? Vi som er trygge på at det går nok bra likevel skal du se. Spis din greie, gi sønnen din den maten du vil, la han få spise det han vil ute, ikke be ham være martyr for noe i scenarierer det er unaturlig, og vips skal du se at det nok går bra med dere begge. Det er ikke så vanskelig egentlig. |
|
|
|
|
#542 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes at folk ikke burde slappe sånn av jeg, for det går ikke veldig bra når nesten 1 million nordmenn er overvektige, 1 av 3 får kreft, enorme mengder sliter med astma/allergier, psykiske problemer osv, MS, ME osv.... Det går som regel greit, det går som regel greit å kjøre uten bilsete også, men det gjør ikke at man burde kjøre uten bilsete alikevel, der ser man som regel en mer "svart/hvitt" resultat riktignok. |
|
|
|
|
#543 |
|
Ja, det er jo sånn at jeg må fortelle igjen at det handler ikke om en pannekake middag en gang i måneden. |
|
|
|
|
#544 |
|
|
|
|
|
|
#545 |
|
Det ser jeg helt klart og skjønner forskjellen. Du skjønner tydelig ikke hva jeg snakker om. |
|
|
|
|
#546 |
|
Jeg snakker ikke om dere ihvertfall, selvom det trigger forumet noe veldig... |
|
|
|
|
#547 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: PannekakerSlutt nå for POKKER å bunche sammen ME og MS. Det får deg til å virke ignorant, og flatt ut dum. Det er to svært, svært forskjellige beist og når du slenger de sammen slik du gjør (et sted skriver du til og med "ME/MS"), så viser det virkelig at du ikke aner hva du snakker om.
|
|
#548 |
|
Passiv
|
Sv: PannekakerNip - du snakker om andre som om det er et flertall av befolkningen og du sier om og om igjen at disse "andre" spiser usunt hele tiden. Dessuten sier du nok en gang at kreft, psykiske problemer og andre diagnoser (merkelig nok ikke diabetes) skyldes kosthold som avviker fra ditt. Du er upåvirkelig av fakta til tross for store mengder, velformulerte fakta, spissformulerte fakta, enkle fakta og avanserte fakta - alt preller helt og totalt av. Dessuten virker det ikke som om du egentlig kan all verdens om mat heller. |
|
|
#549 |
|
saftig
|
Sv: PannekakerDronningen ber deg, med et godt kosthold, slappe av. Du svarer
Du sier også at du slapper av med ditt kosthold, noe hele intensjonen med tråden (og alt du skriver her) viser at du ikke gjør.
Da må jeg få lov til å påpeke at du kommuniserer på en svært uheldig måte. Du er veldig utydelig og virrer og blander kort, slenger om deg med beskyldninger uten egentlig å tydeliggjøre hvem de er myntet på. Sånt trigger. Hvis du syns det er ubehagelig, så foreslår jeg at du går i deg selv og blir mer gjennomtenkt i formuleringene i innleggene dine.
|
|
#550 |
|
Personlig pessimist
|
Og jeg tenker at du er et godt eksempel på at vi virkelig må klare å slappe mer av, til tross for alt du ramser opp. For å være på det stedet du er kan jo ikke være godt for noe eller noen. Du virker alt annet enn avslappet. Du virker tilnærmet hysterisk.
|
|
|
#551 |
|
saftig
|
|
|
#552 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: PannekakerHey, innlegget mitt kvalifiserte til en rød prikk faktisk. Så provoserende var det. |
|
|
|
|
#553 |
|
Borte
|
Sv: PannekakerJeg syns Kittys innlegg oppsummerer det fint. Her er det sterke meninger som er tuftet på lite kunnskap og det gjør det totalt uinteressant og nesten litt absurd å diskutere kosthold med Nip.
|
|
#554 |
|
Glamorøs
|
Jeg syns listen med faresignaler var såpass relevant, at jeg limer den inn jeg:
|
|
#555 |
|
Selvom jeg prøver å forkorte det jeg skriver betyr jo ikke at jeg ikke vet forskjellen |
|
|
|
|
#556 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: PannekakerNei, det er ikke dårlig samvittighet.
|
|
#557 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: PannekakerJa, det er dårlig samvittighet. Jeg skammer meg langt inn i sjelen, om jeg har en, faktisk. Aller mest har jeg dårlig samvittighet fordi jeg brukte 10 sekunder av arbeidsdagen på å lese det siste innlegget ditt her.
|
|
#559 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: PannekakerJeg kan bare svare for egen del, Kip, men det er definitivt ikke dårlig samvittighet som får meg til å reagere på noe av det du skriver. Nå har ikke jeg skrevet så mye i denne tråden her, men jeg er helt enig med mange av de andre. Og jeg reagerer veldig på det du skriver. For det første reagerer jeg på at du skriver som om du er den eneste som har Sett Lyset. Jeg reagerer også på at du mener at ditt kosthold er det eneste rette. Jeg reagerer også på at du ramser opp en rekke helt ulike sykdommer og hevder at de alle er forårsaket av at folk spiser feil og bevisstløst. Selvsagt har kosthold mye å si for helse. Men det er ikke slik at det finnes en eneste saliggjørende diett som kan hindre alle typer sykdommer, adferdsavvik og dumme livsvalg. Det er dessverre ikke så enkelt, og det er det mange, mange her som har prøvd å si til deg, uten at det ser ut som om du tar til deg noe av det som blir sagt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#560 |
|
Borte
|
Sv: PannekakerÅ du milde.
![]() |
| Emneord |
| ugler |