|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: NAV - Trygd - det hardner til for oss kronikereFanken! Lengste innlegget mitt på år og dag og så klarer jeg å slette det!
|
|
|
#2 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: NAV - Trygd - det hardner til for oss kronikere
Det med borgerlønn til alle kunne søren meg vært en vei. Nettopp fordi jeg mistenker at det å holde administrasjonen (som i mange tilfeller kan fortone seg som reneste kafkaprosesser) i gang sannsynligvis er en minst like stor utgiftspost som det å betale ut selve midlene. Det er vel egentlig derfor man bare lar barnetrygden gå til alle med barn, det man sparte i utbetalinger vil likevel gå til administrasjon av hvem som skal ha denne mnd, og hvem som plutselig fikk behov og ikke lenger hadde rett på osv. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Utrolig viktig poeng. Behovsprøvd barnetrygd høres veldig bra ut, men jeg tror ikke det lar seg gjennomføre. Som en innsparingsmulighet tror jeg ikke det vil fungere i det hele tatt.
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Særlig når prinsippet tross alt er at ingen skal sulte i hjel, uansett. Uansett uansett.
|
![]() |
| Emneord |
| arbeidsavklaringspenger, holdninger, kroniker, nav, syk, trygd |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|