Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-07, 00:33   #19
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten

Kan dere som er barnehageansatte bare ta dere fri for å prioritere deres barn hvis de får slike behov?
Brukes egenmeldinger til sånt?

Nei. Vi håper å få fri i romjula.

Alvorlig: Jeg tror man diskuterer forskjellige ting her. Jeg prøver å ikke tenke hva foreldrene gjør på dagtid. De ønsker en barnehageplass og jeg personlig brenner for at unger bør ha en viss tid i barnehagen før de begynner på skole. Så jeg synes det er positivt. Men jeg skal være såpass ærlig at jeg har tenkt (men ikke sagt høyt) mitt når vi har barn som er i barnehagen dag ut og dag inn - lange dager - hver eneste dag. Også i påske, jul og det som er av dager. De får kun fri de pålagte dagene, og det er disse foreldrene som synes planleggingsdager er Fandens verk. Når jeg da vet at mor er hjemme med baby og far skryter i garderoben at han ser fram til juleferie - mens Poden er meldt inn dagene i jula, ja da synes jeg det er litt trist.

Jeg sier ikke at ungene ikke har det bra i barnehagen. Det har de. For noen av de er det faktisk helt optimalt å få være der. Men samtidig så tenker jeg at om hele familien skal være hjemme i jula - mor, far og søsken, så skjønner jeg ikke helt at ett barn skal i barnehagen. Sansynligvis så tenker jeg dette fordi jeg ikke hadde valgt dette. Jeg har jobbet mange år i barnehage og det er som regel ett og annet barn dette gjelder. Og nå tenker jeg ikke på folk som må jobbe og ikke har annet alternativ.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:05.