|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#11 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er det greit å påpeke at noen er tynn?Som tidligere svært magert barn og svært tynn tenåring og tidlig voksen har jeg fått min del av sånn kommentarer og det gjorde at jeg fikk et forvaklet syn på kroppen min. Når jeg ble 13 år spiste og spiste jeg for å bli fetere. Spiste stekte fiskeboller eller poteter i masse smør til frokost og kvelds. Misunte de som hadde lår som fløt litt ut når de satt. Hadde alltid genser over rompa, synes den var så lite kvinnelig. Heldigvis hadde jeg pupper. Og satte vel mer pris på å kunne gå i det meste av korte kjoler og topper når jeg ble eldre tenåring, men var alltid litt sår på det. Da jeg var barn måtte alle voksne kommentere og okke og aie seg, jeg var spisevegrer og det var et enormt fokus på at jeg måtte spise. Folk nødet meg til å spise kake og alt mulig.
|
|
|