Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

I disse lavkarbotider ...

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-11, 09:59   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I disse lavkarbotider ...

Jeg synes det virker som det finnes to ganske ulike utfall av lavkarbokurer. Noen får skremmende høyt kolesterol i løpet av ganske kort tid. Det mener jeg er et klart signal på at man enten ikke tåler denne typen kur/livsstil, eller at man gjør det på feil måte.

Andre spiser mye fett, men har likevel strålende kolesterol. Det betyr enten at kroppen responderer godt på dette kostholdet, eller at man spiser riktig type fett.

Jeg tror det handler mye om det siste. Det er ganske godt fundert at kroppen ikke har godt av mettet animalsk fett i store mengder.

Om man går ned i vekt eller ikke er ikke nødvendigvis et godt mål; de aller fleste som går på diett går ned i vekt, i hvert fall midlertidig.

Å spise minst mulig sukker og lyst brød og mer hvitt kjøtt og fisk, grønnsaker og sunt fett tror jeg ikke du får noen protester på i noen leire. Så får man velge selv om man synes det er enklest og riktigst også å kutte ut moderate mengder av grovt mel og fullkornspasta, eller å kjøre moderasjonslinjen - jeg tror det har minimalt å si kostholdsmessig hvilken linje man kjører. Det handler kanskje mest om man er en person som har lettest for å være moderat eller mer binær (jeg er egentlig det siste - det er lettere å kutte ut sjokoladen hvis jeg gjør det fordi jeg er på en slags kur, moderering i hverdagen er vanskeligere ).

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:25.