Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

I disse lavkarbotider ...

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-11, 14:58   #11
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I disse lavkarbotider ...

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Jeg blir syk i lang tid etter å ha spist en bolle / en muffins / et kakestykke, så jeg står heller over.

Mamma lager ofte lavkarboalternativ (kake, ja) til meg når de har gjester, og alle spiser av denne kaka. Det smaker jo ikke mindre godt selv om det er lavkarbo, og bruker man sukrin er det jo ikke kunstig søtning i den heller. Ser ikke problemet.

Det er forskjell på en mamma og andre tenker jeg. De som selv aldri har vært på lavkarbo har gjerne ikke så mye kunnskaper om å lage mat som egner seg, og det er ikke SÅ lett å lage lavkarbokaker som smaker godt. Jeg syns ikke man skal forvente at andre setter seg inn i dette noe spesielle kostholdet for å kunne servere lavkarbomat. Jeg syns de som lever slik kan ringe og si fra at de tar med seg egen mat. Så får de heller bli gledelig overrasket om verten sier h*n ordner noe.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:13.