Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Hjelp, jeg må slankes

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-11, 20:25   #10
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, jeg må slankes

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Nå har jeg ikke lest annet enn første delen av tråden så det er mulig dette er nevnt før.
Kanskje du kan teste ut gåing som treningsform. Det er faktisk veldig god trening i å gå, og klarer du litt hurtiggange uten at hodepinen slår til, kommer du veldig langt!

Jeg skal gå, masse. Jeg får ikke hodepine av det, heldigvis. Det er mere aerobic og annen skikkelig svettetrening som setter igang hodepinen. Jeg akter å gå hver eneste dag frem til snøen går, da skal jeg ut og teste den nye sykkelen min.
Har ikke fått gått i dag, jeg prioriterte to timer i akebakken med minstemann nå i kveld i stedet men jeg kjenner fint at jeg fikk trim.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:21.