Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Matpakkeregler?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-09, 10:54   #12
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Matpakkeregler?

Her er jeg veldig enig med Safran. Jeg har en sønn som er veldig småspist. I perioder spiser han veldig lite, og da hender det at han får med seg en yoghurt i tillegg til annen mat på skolen for at han hvertfall skal få i seg noe den dagen. Hvis han hadde fått en kommentar fra læreren om at det ikke var lov med yoghurt eller at det ikke var mat, tror jeg at han hadde gått helt i kjellern og ikke spist noe mer på skolen den dagen, og kanskje ikke resten av uka heller. På vår skole har det bare gått ut en generell oppfordring til å ikke ta med for mye søt mat på skolen, det har aldri vært noe uttalt forbud mot spesifikke ting.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:26.