Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 25-07-23 kl 05:48 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Tidlig oppe for å kjøre datteren til jobb. Etterpå skal jeg på to ulike spesialisttimer på sykehuset, så det blir nok en lang dag. Det var sol på morgenturen, hunden digger duggvått gress (og er nå naturligvis søkkvåt).
Postet 25-07-23 kl 08:09 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. I dag var det tungt å stå opp, og det selvsagt på en dag da jeg må opp. Har time til tatovering i dag!
Postet 25-07-23 kl 08:43 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen!
Uken går sakte, men sikker mot helg og F. Slampen min på 19 vil på "kinodate" med meg på lørdag så jeg må vel få bestille bord på en restaurant i tillegg til kinobilletter slik at det kan bli en helaften.
Postet 25-07-23 kl 08:50 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Mine to reiser hjem i dag. Tror de er litt snurt for det er strålende vær. Hjemme er det begredelig.
Postet 25-07-23 kl 09:43 av star star er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Kom hjem fra ferie i går, på plass på hjemmekontor i dag. Merkelig nok har ikke de 30-ish siste flyttekassene pakket seg opp selv mens vi var borte.
Postet 25-07-23 kl 09:58 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi ser på fotball-vm på Kreta. I morgen skal vi hjem, så det må vaskes og ryddes en del i dag. Men det må vente til det ikke er like drepende varmt.
Postet 25-07-23 kl 10:28 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Hadde det ikke vært litt urovekkende hvis de hadde pakket seg opp, Toffen?

Denne uka er vi faktisk hele 6 personer på kontoret (7 inkludert Datteren, som sommerjobber), så det begynner å ligne på alminnelige forhold. Og i dag kommer mannen hjem fra London og vi kan komme oss ordentlig i gang med Justified-oppfølgeren.
Postet 25-07-23 kl 10:36 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Spiser sjokolade til dessert etter frokost. Er det ferie, så er det ferie. Skal ut og kjøpe gulvrens etterpå, så skal trappen vaskes og pusses og klargjøres for maling. Hjelp..
Postet 25-07-23 kl 11:01 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg måtte høre førsteomgangen på radio i bilen, jeg er sikker på at det er trafikkfarlig. (kanskje særlig når Ada plutselig gikk av banen!).
Postet 25-07-23 kl 11:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Sitat:
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda
Hadde det ikke vært litt urovekkende hvis de hadde pakket seg opp, Toffen?
Kanskje bittelitt.

Vi skal få levert nytt kjøleskap og noen andre kjøkkeninnredningsgreier i dag, så vi har arrangert alle flyttekassene i en høy mur som skiller sofakroken fra spisebordet for å få plass til det (det skal ikke monteres før om et par dager). Veldig stilig, kanskje vi bare skal la det være sånn? Resten av leiligheten (hvis vi ser bort fra døtrenes rom, hvor de liksom skal pakke opp tingene sine selv, men helt klart ikke gjør det) er riktig så pen og sivilisert, nok til å få den velkjente hjemme-fra-ferie-følelsen av at man bor et usedvanlig bekvemt og romslig sted. (Vi har bodd på en del småtrange firemannsrom med shoddy bad.)
Postet 25-07-23 kl 12:25 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Winerbrød, druer, nøtter og seigmenn var akkurat det som skulle til for å gjøre denne dagen litt bedre på jobb. Godt at flaskepant kan omsettes til noe "nyttig"
Postet 25-07-23 kl 13:39 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har en liten dag hjemme før vi skal videre på siste etappe av ferien og nå kjenner jeg at jeg hadde vært lenge nok borte fra jobb til at det faktisk var helt greit å gå inn og sjekke litt epost. Jeg får den eposten som sendes direkte til meg på telefonen, men har også to postmottak, som jeg må sjekke fra maskin og som jeg har ignorert i fire uker. Utrolig nok var det ingen tikkende bomber der. Og nå er alt besvart og organisert og jeg kan med god samvittighet ta fatt på den siste uken av ferien.
Postet 25-07-23 kl 15:47 av Blå Blå er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no