Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 26-07-23 kl 07:15 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Kaija sin avatar
God morgen. Gråvær i dag også. Venter på sola, for jeg vil ut og bade. Har funnet ut at det er godt med steinsopp i skogen nå, så jeg tenkte meg ut på leting. Litt mer bringebær vil jeg også ha med meg. Det blir nok noen timer ute. Og så er det fiksing til besøk i morgen.
Postet 26-07-23 kl 09:16 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Her lar ikke sommerværet meg slutte å bli forundret. Det er sol fra skyfri himmel. Jeg er lettere sjokkert, og dagens planer må muligens omkalfatres. Jeg hadde tenkt å male trapp. Nå lurer jeg på om jeg skal gå en gjørmetur over vidden i Bergen i stedet. Decisions, decisions. Uansett, først mer kaffe og litt frokost.
Postet 26-07-23 kl 09:32 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Ca null søvn, tidleg oppe for å køyre gjestar til flyplassen, kom heim til spysjuk unge, den andre ungen har magevondt (ei av årsakene til lite søvn i natt) og hurramegrundt. I morgon dreg vi på ferie. Flyet går ikkje før fredag, så alle rekk nok å bli friske til den tid.
Postet 26-07-23 kl 09:37 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Oj, Syrinx. Det var unødvendig med stress før ferieturen. Krysser alt jeg har for at vondtene går fort over, og at alle blir reiseklare til fredag!
Postet 26-07-23 kl 09:41 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Denne turen booka eg for over eit år sidan då eg sat i 5 grader og regn heile f***ings "sommaren", så frisk gjeng er det einaste alternativet.
Postet 26-07-23 kl 09:43 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Har tatt hjemmekontor i dag, vurderer å gå en tur ut i lunsjen siden det er så fint vær. Mannen, som skulle kommet hjem i går kveld, ble sittende fast i London på grunn av flytrøbbel, så han kommer i ettermiddag i stedet. Kjedelig, men ikke akkurat krise når man er på vei hjem og ikke på vei til noe man skal rekke.
Postet 26-07-23 kl 10:45 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
God bedring til de syke.
Her ble det brått litt tomt. 4 færre enn igår morges.
Postet 26-07-23 kl 11:05 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg pleier kroppen etter en heftig tatoverings-session i går. Litt mørbanka i dag. Skal prøve å få rundvaska badet snart.
Postet 26-07-23 kl 12:13 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg har feriepause denne uken, og har tatt turen til kontoret for å finne arbeidslysten, men den var ikke her heller. Flaks jeg har fri igjen neste uke.
Postet 26-07-23 kl 12:53 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Skal jobbe i morgen og så er det ferie.
Postet 26-07-23 kl 15:09 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi har gått tur i regnværet, nå hutrer vi foran gasspeisen. Vær som dette gjør at det blir ganske glissent på campingplassen.
Postet 26-07-23 kl 16:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg fikk meg en lang og fin fjelltur, og kom hjem i grevens tid før tordenværet satte inn. Nå er det passert, og solen skinner igjen. Har i tillegg laget middag, skiftet og vasket sengetøy og tørket støv på tenåringens rom (eieren av rommet er bortreist, og ser ikke nødvendigheten av slike aktiviteter). En merkelig energi har kommet over meg de siste feriedagene. Tror det er fordi det er ingen måer, bare viller. Kunne klart mange flere slike planløse uker. Nuvel, får nyte de siste dagene som er igjen.
Postet 26-07-23 kl 19:00 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no