Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 05-06-23 kl 07:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar


Tre arbeidsuker igjen, så ferie. Tre arbeidsuker med haug på!
Jaja. Hepp hepp - opp på hesten med seg.
Postet 05-06-23 kl 08:08 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
007.

Nå inspirerte du meg til å telle. 17 arbeidsdager igjen før sommerferie. Og ganske mange ting som skal være ferdig før det.

Kort hjemmekontormorgen her. Storesøster er hjemme på besøk og det er hyggelig å ha litt morgen med henne. Men, så skal jeg komme meg på jobb etterhvert.
Postet 05-06-23 kl 08:32 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Kaffe og hjemmekontor fordi mye av lokalene brukes til eksamensforberedelser. Passer meg greit, det blir nok snart hagekontor. :myser ut:
Postet 05-06-23 kl 08:47 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hjemmekontor før legetime. Nydelig vær ute, godt er det.
Postet 05-06-23 kl 08:59 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Siste lesedag. Vurderte å trene i dag, men avstår. Formen er ikke den beste.
Postet 05-06-23 kl 09:04 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er 4 uker til jeg starter ferie. Det er ALTFOR mye som skal gjøres i løpet av de 4 ukene, og nå fikk jeg helt noia.

På den positive siden - vi booket alle de siste detaljene av ferien i går. Jeg skal være tre uker på Kreta, og det skal bli helt vidunderlig. Vi bor i pappa sitt hus, og det er litt som å være "hjemme". Derfor holder vi ut så lenge.
Postet 05-06-23 kl 09:54 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
På plass på kontoret etter ei nydelig helg med mange gode opplevelser. Når jeg endelig er klar til å brette opp ermene for nok ei arbeidsuke, så henger alle systemer...
Postet 05-06-23 kl 11:05 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Nå har jo jeg ufrivillig "ferie".
Vi har sommerstengt om 6 uker.
Postet 05-06-23 kl 11:20 av star star er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg var bestemt på å stikke på stranda i dag, men kjenner at eg er usikker på om eg har det giret som trengs for å gå åleine.
Postet 05-06-23 kl 11:46 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Syrinx, ta med deg en bok og gå på stranda. Det kommer til å gjøre deg godt.
Postet 05-06-23 kl 12:07 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Har endelig fått søkt om ferie, satser på at den blir innvilget.
Postet 05-06-23 kl 13:41 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God mandag! Har startet dagen med trening før jobb, fordi vi har bokklubb rett etter jobb; gitt det fantastiske været tror jeg bokklubben blir et sted med uteservering.

I går kveld var vi på Troll i Eske på Cinemateket for første gang siden før pandemien, og de viste den nye Wes Anderson-filmen, som vi allerede hadde kjøpt billetter til i neste uke.
Postet 05-06-23 kl 13:46 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Åååh, Troll i eske! Det er nok slutt på det for min del. Nå som det er utrolig vanskelig å parkere i Oslo sentrum, blir det rett og slett for vanskelig å få det til. Men det er trist å måtte innse det.
Postet 05-06-23 kl 14:20 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg er på plass på pendlerkontoret etter fire dager med ellevilt flyttestyr. Jeg kan for eksempel avsløre at det tar ca sju timer å montere en Malm-seng av den typen hvor man kan vippe opp madrassen for å oppbevare ting under. I hvert fall hvis man passer på å montere passelig mange deler opp ned og bak fram. Jeg hadde vel heller ikke helt tenkt å reise i varme svarte joggesko i dag morges, men det var nå de skoene jeg fant.
Postet 05-06-23 kl 14:41 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Det vart strandliv. Bading til og med. Og for å sleppe førti ulike høgtalarar, hyl og sjau, volleyballar i fri flyt og kva-har-du gjekk eg på naturiststranda. Luraste eg har gjort.
Postet 05-06-23 kl 15:12 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Heisann.

Jeg tok hjemmekontor fra etter lønsj, og jobber med å få unna dagens sensurkvote. Fikk opp muntligparti i morres, og da går de neste to dagene stort sett bort til veiledning og gjennomføring av eksamen.

Liker ikke helt at jeg er litt småsår i halsen og tror jeg brygger på noe. Absolutt ikke artig å være eksaminator for 7 eksamensnervøse 18-åringer hvis man ikke er i topp form.
Postet 05-06-23 kl 15:19 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no