Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 15-05-23 kl 06:39 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg har en heidundrandes kink i nakken og håper at ingen trenger at jeg ser mot venstre i dag.
Postet 15-05-23 kl 07:32 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg kjenner at todagers arbeidsuke passer meg utmerket. Det blir to travle dager, men det blir godt med fridager på rad etterpå.

Som om ikke det var nok, så starter vi sommertid nå, og det innebærer egentlig at jeg kan gå fra jobb kl 14.30. Det skjer selvsagt tilnærmet aldri, men jeg får i hvert fall bygget mye plusstid (som om jeg ikke allerede hadde mer enn nok ... det er stor forskjell på å ha små og store barn når det er snakk om å samle plusstid).
Postet 15-05-23 kl 07:51 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg må sy sammen mye rot etter at jeg har vært borte fra jobb en stund og er litt gretten av hele prosessen. Det hjelper imidlertid lite, så jeg får bare få det unna. Snart avgårde for litt behandling for vond rygg.
Postet 15-05-23 kl 08:02 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Her har vi gått bort fra sommer og vinterarbeidstid og har samme arbeidstid året rundt. Jeg er egentlig for. Og for oss med fleksitid spiller det uansett ikke noen rolle. I likhet med Tjorven merker jeg på plusstidskontoen at det ikke er noe som haster hjemme lengre.

Grå morgen i Bergen og jeg er en liten høflighetsvisitt innom kontoret før jeg skal ut på tur det meste av dagen.
Postet 15-05-23 kl 08:04 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg prøver å være effektiv. Men det fungerer dårlig.
Postet 15-05-23 kl 09:56 av star star er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg fekk kasta på meg ei runde omgangssjuke i går, så i natt har eg vore uggen og sove dårleg. Trur det er over no, kjennast slik iallfall.

Store delar av dagen vil gå til køyring av ungdom som skal på diverse.
Postet 15-05-23 kl 12:01 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Fortsatt god bedring, Syrinx!

2-dagers arbeidsuke passer meg ypperlig denne uken. Slik sett er mai ganske fin.
Postet 15-05-23 kl 13:04 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Takk, Fersken. Forma er stigande, greit med alt som flyg fort forbi.

Akkurat no er eg litt ovanpå fordi ungdommen hadde ein kjempegod time på BUP og dagens køyreoppdrag er halvert fordi eg omgir meg med så fine folk.
Postet 15-05-23 kl 15:37 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no