Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 16-05-23 kl 06:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Fredag på en tirsdag!
Jeg skal forsøke å ta igjen fridagene ved å jobbe som en helt i dag. Jeg er på kontoret i det minste, det er jo en grei start.
Postet 16-05-23 kl 07:40 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Jeg hadde håpet å slippe å jobbe som en helt i dag, men det ser dårlig ut sålangt. Var på SATS før 06.30 så har i det minste fått trent.

Nå møtemaraton noen timer fremover.
Postet 16-05-23 kl 07:59 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg starter dagen med en liten hjemmekontorøkt fordi jeg vil få ferdig en klesvask. Etterpå blir det ett kort besøk på kontoret før jeg går tidlig fra jobb for å pakke til langhelg på hytten.
Postet 16-05-23 kl 07:59 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Ja til flere tirsdagsfredager!!!!! Lang møtedag på jobb, det viser seg at ikke resten av verden tar hensyn til at jeg har fredag i dag. Nuvel, det får vi leve med. Min mor kommer i kveld, og vil feire dagen med oss i morgen. Det blir veldig fint!
Postet 16-05-23 kl 07:59 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Fredag på en tirsdag, det var godt sagt Blondie.
Og siden eldstemann ikke ble trukket til eksamen og har da ikke forberedelsesdag på fredag stikker vi en tur til utlandet i langhelgen (Gøteborg).
Postet 16-05-23 kl 08:01 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Fredag på en tirsdag passer bra.
Jeg skal bare jobbe halv dag i dag, etter lunsj er det hjem, pakke siste rest i bilen og sette kursen vestover.
17. mai i Bergen!
Postet 16-05-23 kl 08:11 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Storbrann i Levanger i natt, bare noen hus bortenfor der guttungen bor. Skummelt.

Dagen går med til baking fra morgen til kveld.
Postet 16-05-23 kl 08:21 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Kort dag her, kontroll på elanlegg hjemme til lunsj, så tar hjemmekontor da.

Ellers er planen å stryke, rydde litt og sikkert bake noe.
Postet 16-05-23 kl 08:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg forsøker å presse inn en hel arbeidsuke på 2 arbeidsdager. Det funker sånn halvveis. Jeg sitter i en kaffebar i Sandvika og forbereder meg til et møte.

I kveld er det fotballkamp, og det gleder jeg meg til. Og alle fridagene er hjertelig velkommen (selv om jeg sikkert kommer til å jobbe litt, men det gjør jeg når jeg selv vil).
Postet 16-05-23 kl 08:32 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg skal jobbe på fredag, så her er det tirsdag. Men bortsett fra et lite møte er det pleiepengedag med barn i fokus her i dag, som blant annet må inneholde muffinsbaking til skolecafé og henting av klikk og hent-festdrakt i siste liten. Ja, og så dugnad på skolen i kveld. Først
Postet 16-05-23 kl 08:32 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
Jeg ble vekket av en hylende rev i natt.
Storbylivet, ass.
Postet 16-05-23 kl 08:41 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Har tirsdagsfredag i dag, men skal jobbe fredagen også.
Men uansett 2 fridager først. Ingen planer for morgendagen, bare sløve hjemme. De planen jeg hadde ble endret på gitt.
Postet 16-05-23 kl 09:11 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Dagen for vilt, altså. Jeg så bever og rådyr fra bussen i dag. Rådyr ser jeg stadig hjemme, men bever har jeg bare sett en gang eller to tidligere.
Postet 16-05-23 kl 09:11 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg fungerer ikke. Får ikke starta på noe som helst.
Postet 16-05-23 kl 09:32 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Kjip tirsdag her. Lillesøster er hjemme og ikke i form. Jeg har et viktig oppdrag som MÅ utføres på jobb i dag. Men kjører hjem så snart det viktigste er overstått.
Postet 16-05-23 kl 09:45 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Jippi! Yngste har endelig bestått teorien på lett motorsykkel (andre forsøk, 1 feil for mye første gangen)!
Postet 16-05-23 kl 09:55 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer til yngste, Eia!
Postet 16-05-23 kl 10:56 av star star er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Det har regnet og barnet har vært småsykt, og siden jeg er et uforbederlig naut fant jeg ut at jeg skulle sy bunadsbluse (til meg) og cape til barnet, til i morgen ja. Ngh.
Postet 16-05-23 kl 16:33 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Det høres unektelig ut som deg, Mavs!
Postet 16-05-23 kl 16:59 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kom meg ut på butikken (x3) og har fått planta det lille jeg kjøpte.
Ikke lest eller jobba.
Postet 16-05-23 kl 17:40 av star star er ikke aktiv
Gammel
Strøket, bakt og ryddet. Kommer seg nå.
Postet 16-05-23 kl 17:54 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg har også vore på butikk i dag. Ein av dei får fordelane med å vere sjukmeldt, å kunne gå på butikken før rushet. (Det skal tross alt vere stengt i TO HEILE DAGAR!!!) Eg gjekk forsåvidt litt småbananas sjølv, men no har vi alt som trengs ut denne veka og sikkert godt inn i neste også.

Eg er framleis tjafsen i forma, så det går litt sakte med meg. Men har gulrotmuffins i ovnen no og så skal eg fylle romkake når eg orkar gå ned i kjellaren etter fløyte.
Postet 16-05-23 kl 17:57 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Dali sin avatar
Jeg googlet pris på cape i dag, siden varselet sier stiv kuling
Stiv var også prisen på cape, for det koster 15500. Når jeg nekter ungen parajumper jakke fordi det er urimelig dyrt, er det vanskelig å forsvare å kjøpe cape som brukes hvert tredje år.
Postet 16-05-23 kl 22:30 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Jeg har heldigvis en strikkejakke til bunaden min.
Postet 16-05-23 kl 23:07 av Magica Magica er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no