Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 06-05-23 kl 06:09 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
Våknet tidlig, så har handlet mat og skal slappe av med en kopp kaffe. Invitert i konfirmasjon senere i dag.
Postet 06-05-23 kl 09:59 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
På fly til Milano. Dit kommer også pappa og søster. 80-årsgave til faren vår, vi bodde i Milano i tre år på 80-tallet.
Postet 06-05-23 kl 10:36 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Trondheimsmorgon på meg i dag. Gutta skal snart på seremoni og selskap på oss alle seinare i dag. Eg er spenna klar for kake.
Postet 06-05-23 kl 11:21 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Har prøvd bunad, i anledning kroningen av kongen i UK. Neida. Joda. Skal i konfirmasjon i morgen, så det var like greit å sjekke ståa i dag, enn å ta skuffelsen i morgen. Tror jeg skal klare å skvise ned et kakestykke i morgen.
Postet 06-05-23 kl 12:09 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vært på en liten butikkrunde. Nå litt slakt i sofaen før jeg skal prøve å lese litt
Postet 06-05-23 kl 12:23 av star star er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Vi har to middelaldrende menn boende på gjestgiveriet akkurat nå, som ikke kjenner hverandre. De hadde bedt om frokost på samme tidspunkt, så vi dekket på til begge på samme bord. Det ble bittelitt småprat i begynnelsen, men nå har de snakket om fotball, fosterbarna sine, japansk animasjon og film generelt, prata om en bondegård den ene har renovert i Danmark og masse annet, og de vil liksom ikke gå fra bordet. De avtalte å møtes til frokost i morgen og vinket til hverandre da de gikk. Det er dette jeg elsker med denne jobben, menneskemøtene som skjer sånn helt spontant.
Postet 06-05-23 kl 12:25 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
For ei herlig historie, Albertine. Folk altså.
Postet 06-05-23 kl 12:56 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Høres nydelig ut, Albertine!

Har vært i fin konfirmasjon, deilig mat og hyggelige folk.
Postet 06-05-23 kl 20:39 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no