Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 05-05-23 kl 06:09 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Tidlig oppe i dag, vanskelig å sove pga kranglete kropp. Jeg må bake og organisere en del i dag, så jeg kan like gjerne bare begynne.
Postet 05-05-23 kl 06:16 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor i dag, sitter og ser ut på finværet og håper det snart blir nok varme til å sette ut planter.
Postet 05-05-23 kl 07:44 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Hjemmekontor her også i dag.

Skal i konfirmasjon i morgen, så i dag må jeg stryke det som strykes skal. Måtte hjelpe dattera i går med å sy inn beltet på bunaden, så nå er den også klar til å brukes etter 2-3 år uten bruk.

Ellers sol og fint vær her, håper det varer.
Postet 05-05-23 kl 07:56 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen


På plass på kontorkontor på en fin vindusplass.



Planen for dagen er jobbe, trene, slå gress og steke lammelår som vi fant i frysen og fant ut at vi måtte spise.
Postet 05-05-23 kl 07:59 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Straks tre timer eksamen om Arktis og geopolitikk og sikkerhet, jeg er rastløs og gleder meg til å komme i gang. Kanskje rydde litt i hagen først?
Postet 05-05-23 kl 08:19 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Maverick
Postet 05-05-23 kl 08:21 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Lykke til, Maverick!
Postet 05-05-23 kl 08:30 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Maverick!
Postet 05-05-23 kl 08:30 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Lykke til med eksamen, Maverick! Dette nailer du.

Jeg har sovet på hotell i Trondheim i natt, og det var helt vidunderlig. Jeg la meg helt forskrekkelig tidlig (rundt kl 21), og sov som en stein hele natta. Jeg må rett og slett jobbe litt mer på Trondheimskontoret slik at jeg får flere slike netter. Dette var nemlig en komplett reprise av et tilsvarende trondheimsbesøk for noen måneder siden.

I dag skal jeg ta toget tilbake til Oslo. Jeg skal jobbe en del på toget, men jeg skal definitivt hvile en del også. Det skal bli veldig godt.
Postet 05-05-23 kl 08:35 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Tvi tvi, Maverick!

Vi skal straks tømmer henger for ved, laste opp med vedkløyver og sette kurs for vedkløyverland, aka hytta. Med vennepar, så det blir både nytte og kos.

Men først litt hjemmekontorjobbing. Og kaffe.
Postet 05-05-23 kl 09:01 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Lykke til Maverick

Ny, tidlig morgen. I stallen klokken 6 for å gi medisin, deretter rett på trening. Så klokken 9 var jeg ferdig trent, dusjet og huset ryddet for vask (av vaskehjelp). Nå noen møter.

Gleder meg til helg, det har vært en travel uke.
Postet 05-05-23 kl 09:12 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Lykke til, Maverick!

Jeg har lyst til å kaste alt veggimellom. Frustrert over det meste egentlig.
Postet 05-05-23 kl 09:31 av star star er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På plass på kontoret, teamsmøte et par-tre timer.

I ettermiddag skal jeg på internasjonal aften, er som regel god mat der.
Postet 05-05-23 kl 09:33 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Heia Mavs! Jeg er på motsatt side av bordet og skal pjuske med nervøse eksamenskandidater mesteparten av dagen (teller intensiv workshop om fonetisk transkripsjon som pjusking?).
Postet 05-05-23 kl 09:57 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Det er mulig studentene har en annen oppfatning av pjusk enn det Toffen.
Heia Mave!

Jeg har vært på møte utenfor huset og er endelig på plass på kontoret etter diverse ærender på veien.
Postet 05-05-23 kl 11:47 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg tror det for noen vil oppfattes som mer pisk enn pjusk, muligens.
Postet 05-05-23 kl 11:51 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Herreminhatt. Det var tre intense timer på en wild ride med å bygge argumenter for hvorfor smelting av polarisen bidrar til fare for tredje verdenskrig initiert av USA, Kina og Russland.
Postet 05-05-23 kl 11:55 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Begynte dagen hos legen. Etter akutt ryggvondt i romjula, så har den kranglet litt og for en måneds tid siden begynte det å stråle nedover lårene, så fant ut at det var på tide med legebesøk. Ikke så ille at jeg mister følelse og kontroll, men irriterende nok til å begrense litt i hverdagen.
Postet 05-05-23 kl 12:11 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no