Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 08-03-23 kl 07:37 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Bilen min sa 12 blå, men kan sikkert legge på 4-5 kalde til siden den står inne, men ikke i tett bygg.
Vesentlig kaldere på jobb. Visstnok 24 blå.
Kurs i kveld og etter dete er jeg nok helt ferdig.
Postet 08-03-23 kl 08:19 av star star er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen, 7 minus her, men godt og varmt inne på hjemmekontoret heldigvis.

24 minus er forresten skrekkelig kaldt. Brrr.
Postet 08-03-23 kl 08:23 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Gratulerer med dagen!

Her var det minus fjorten da jeg sto opp, regner med at sola varmer litt utover dagen.
Postet 08-03-23 kl 08:38 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer med dagen!
Postet 08-03-23 kl 08:49 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Gratulerer med dagen!

17 blå her i dag tidlig. Jeg er SÅ klar for vår og litt mildere vær nå kjenner jeg.
Postet 08-03-23 kl 09:08 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen.

Her er det tettpakket møtedag til kl. 18 i kveld. Så jeg skal virkelig få feiret kvinnedagen. Nettopp med å være kvinne i jobb.
Postet 08-03-23 kl 09:13 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Gratulerer med dagen!

Sovnet foran tv'en før klokken 10 i dag, så våknet rett før 6 ganske så uthvilt. Har dermed rukket å lese mail, gå tur med hunden, trene en core økt samt hatt et møte. puh.
Nå et par møter til, deretter til stallen for å være med arvingen på trening.
Postet 08-03-23 kl 09:31 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer med dagen, alle flotte kvinner!

Jeg veksler mellom å kjenne meg som sterk kvinne i viktig jobb med store oppgaver og knekt arbeidsmaur som ikke har mulighet til å prioritere seg selv, trening og feiring i dag. Jeg velger å holde på den første tanken. Krisemøtet i ettermiddag har nesten bare kvinnelige deltakere og vi skal diskutere investeringer til mange milliarder. Vi er ikke i mål, men det har fått fremover.
Postet 08-03-23 kl 09:45 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Gratulerer med dagen!

Har på kjole og nye støvletter i anledning dagen. Kaldt her i vest og no snør det så vidt ute. Gleder meg til dagen her er ferdig. Eg skal heim å gjera ingenting på sofaen!
Postet 08-03-23 kl 09:53 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Gratulerer! Jeg feirer med å sjonglere vilt mange arbeidsoppgaver på en gang.

Ellers snør det her i England, og jeg lurer på hvor mye av dagens program som kommer til å bli avlyst. Snø pleier å lamme alt fullstendig, og bare en centimeter eller to på bakken fører typisk til at det meste av transport stopper opp og skolene blir stengt. Eksotisk og ganske underholdende for en nordmann!
Postet 08-03-23 kl 09:53 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med dagen!
Postet 08-03-23 kl 10:05 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen! I dag rømte jeg på kontoret, det er varmere der enn på hjemmekontoret (kaldt soverom).
Postet 08-03-23 kl 10:25 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med dagen!

I dag sorterer jeg gensere yngstemann har vokst fra, eller ikke vil bruke. Skal snart ut å gå tur i sola. Må sikkert kle meg godt, for varmt er det IKKE.

Noen som er interessert i en ubrukt Lothepus-genser str. S?
Postet 08-03-23 kl 12:24 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Jeg velger å si god kampdag, jeg syns ikke det er mye å gratulere. Det får vente til kvinner i Afghanistan får ta utdannelse, til jenter i Iran ikke blir utsatt for gassangrep for å gå på skole, eller risikerer å bli drept av moralpolitiet for å vise hår. Til abortrettigheter ikke blir innskrenket, til kvinnehelse faktisk blir prioritert og fødsler blir sett på som den ultraviktige oppgaven det faktisk er. Keep on fighting.
Postet 08-03-23 kl 14:03 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Legger til «jenter blir voldtatt av sine kollegaer i det norske militæret uten at det tas grep» på listen din, Tally.

God kvinnedag! Jeg tilbringer den med studier i dag. Min siste dag i tredveårene er det også, da passer det fint å loffe rundt i pysjbukse og fordype seg i krig, terror og politikk.
Postet 08-03-23 kl 14:45 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God kampdag! Husets kvinner har tilbragt dagen delvis under dyna og med rikelig tilgang til skjerm og strikketøy. Vi er rett og slett slått ut av en god gammeldags forkjølelse eller noe deromkring. Setter pris på arbeider- og kvinnebevegelsens kamp for å få være hjemme når man er syk, eller være hjemme fra jobb når barna er syke.

Men som de to kloke talerne før meg er inne på, kampen er ikke over. Vi får feire de som har tatt kampen, og brette opp ermene og støtte de som trenger det og fortsette med å jobbe for en bedre verden for oss selv og barna våre.
Postet 08-03-23 kl 16:24 av tink tink er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no