Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 07-03-23 kl 06:37 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
Tog til jobb i dag. Trøtt. Og føles som at forkjølelsen fortsatt ikke helt har sluppet taket.
Onboarding av konsulent i dag, så dagen går nok fort unna. Men så vil det nok hope seg opp med jobb til resten av uka.. :/
Postet 07-03-23 kl 06:52 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen, eller god og god... Har sovet lite og dårlig i natt. Tror det er overgangsalderen, for da jeg var på do i natt, så var jeg så svimmel at jeg holdt på å gå i bakken, og slik har jeg det av og til. Heldigvis bedre nå, så jeg har kommet meg på jobb. Greit å ha unnagjort ukas 2 kontordager.
Postet 07-03-23 kl 06:55 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Våknet tidlig, egentlig greit nok da jeg kom meg tidlig i seng i går. Har tenkt meg på kontoret etterhvert, men først jobbe litt og så løpe en tur med hunden.
Postet 07-03-23 kl 07:03 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Urolig søvn her også, så jeg er litt i ørska. Jobber videre med å grave ned i teori, avbrutt av en treningsøkt i ettermiddag.
Postet 07-03-23 kl 07:27 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er utrolig kaldt ute, og da sover jeg bedre. Egentlig skulle jeg fått laget en fryseboks hvor jeg alltid kunne sovet.

Jeg er skikkelig hæppi. Jeg var på revy på snuppas skole i går. Og jeg hadde en skikkelig morsom opplevelse. Så enkelt, så underholdende og så morsomt.
Postet 07-03-23 kl 07:29 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Her er det sikkert idyllisk ute, sola skin over snødekt landskap. Ellers takk, seier eg.

Har sove dårleg, truleg hjernespinn fordi eg skal på behandling i dag. Etter eg har vore der må eg på nokre butikkar og sjå etter eit antrekk til helga.
Postet 07-03-23 kl 08:14 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Visstnok 20 blå ute. Litt mildere hos meg hjemme.
Har ikke lyst til å jobbe i dag. Håper dagen ikke snegler seg avgårde.
Postet 07-03-23 kl 08:41 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Kommet meg på jobb. Lang dag med møte i ettermiddag. Deretter er det rett på korps. Det blir bra.
Postet 07-03-23 kl 08:52 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
10 kalde her i dag tidlig. Helt meningsløst. Jeg skal jo kjøpe meg nye, fine sko til våren. Entusiasme for den type shopping er helt fraværende i denne bitende kulden. Har med klær til å gå på fjellet etter jobb, da. Får se om jeg klarer motivere meg til det.
Postet 07-03-23 kl 08:54 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no